Gezondheid alle pijlers

knobbeltje..

28-12-2009 22:58 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het iedereen.

Sinds de kerstdagen is mijn rechter tepel erg gevoelig. Ik voelde al snel een knobbeltje. Ik weet dat er normaal gesproken sowieso een soort buisje zit wat de melk bij borstvoeding van de melkklieren naar de tepel brengt, maar dit is bij mijn rechtertepel dus ineens 3 keer zo dik als bij mijn linkertepel (als het inderdaad dat buisje is, misschien is het wel iets anders). Ook zag ik vanochtend dat het tepelhof een beetje rood was, en het doet steeds meer pijn.

Ik ga morgen naar de dokter omdat het nu gewoon ook echt hinderlijk is, maar ik ben best bang dat het misschien iets ernstigs is.

Weet iemand wat dit misschien kan zijn, en wat ik morgen kan verwachten bij de huisarts?

PS: ik ben 18 dus borstkanker lijkt me erg onwaarschijnlijk, of is die beredenering erg naïef?
Misschien een ontsteking? Heb je ook verhoging?
Ik heb er geen ervaring mee en ook geen verstand van maar misschien geeft dit iets meer duidelijkheid.

http://www.gezondheidsple ... /156/borstontsteking.html
quote:vivelle schreef op 28 december 2009 @ 22:58:

Het iedereen.

Sinds de kerstdagen is mijn rechter tepel erg gevoelig. Ik voelde al snel een knobbeltje. Ik weet dat er normaal gesproken sowieso een soort buisje zit wat de melk bij borstvoeding van de melkklieren naar de tepel brengt, maar dit is bij mijn rechtertepel dus ineens 3 keer zo dik als bij mijn linkertepel (als het inderdaad dat buisje is, misschien is het wel iets anders). Ook zag ik vanochtend dat het tepelhof een beetje rood was, en het doet steeds meer pijn.

Ik ga morgen naar de dokter omdat het nu gewoon ook echt hinderlijk is, maar ik ben best bang dat het misschien iets ernstigs is.

Weet iemand wat dit misschien kan zijn, en wat ik morgen kan verwachten bij de huisarts?