Gezondheid alle pijlers

Koliekpijn na galblaasverwijdering

20-04-2013 18:37 33 berichten
Nog geen week geleden ben ik geopereerd aan mijn galblaas en vanacht kreeg ik weer een vreselijke koliek aanval.

Omdat ik bang was dat er ergens een steen was blijven hangen, en de diclo tabletten niet binnen bleven toch maar naar de SEH gegaan. Daar 1,5 u gewacht en totaal niet serieus genomen door de arts. (Ik vroeg om pijnstilling en ze vroeg zich hardop af of dat echt nodig was) ik had echt te veel pijn om met haar in discussie te gaan.

Toen ben ik huilend naar mijn man gelopen en gevraagd of hij me thuis wilde brengen. Thuis heb ik alsnog een diclo zetpil genomen, en nu voel ik me beter.

Ik heb de SEH gebeld en naar mijn bloeduitslagen gevraagd, maar die wilden ze niet geven, want ik had maar daar moeten blijven.

Kan ik ervan uitgaan dat er niets ernstigs is?

Ik vind het wel teleurstellend dat ik weer zo'n pijn had ondanks de operatie.
Daar had ik dus geen rekening mee gehouden, steentjes in de galwegen. Vind het echt vervelend om morgen weer de huisarts (of misschien beter chirurg) lastig te vallen. En ik ben ook best bang voor dat onderzoek wat je zou moeten krijgen om die laatste steentjes te verwijderen. Het lijkt gewoon alsof de operatie voor niks is geweest :(
Inmiddels ben ik weer opgenomen vanwege verhoogde leverwaarden. Morgen ct scan!
Alle reacties Link kopieren
Ohnee, wat ontzettend balen! Kreeg je weer een aanval dat ze je opgenomen hebben of hebben ze toch de uitslagen bekeken van het bloedonderzoek?
Oh, wat vervelend. Bleken de bloeduitslagen van gister toch niet zo goed?
Ach jeetje wat naar, sterkte ermee.

Ik had ook nog aanvallen na mijn operatie maar is vanzelf overgegaan. Neem aan dat het steentje los is gekomen en via de natuurlijke weg is verdwenen. Hoop dat het bij jou ook zo gaat.
sterkte!
Ik had vandaag weer een aanval, die na een nog grotere dosis pijnstilling niet stopte, en ik bleef zo misselijk dat ik niet kon drinken.

Over de bloedwaardes van gisteren waren ze vaag. Maar we zijn vandaag met een schone lei beginnen, dus opnieuw bloed en urine onderzocht. Urine was cola bruin trouwens.

Nu aan infuus met vocht en dan morgen maar afwachten..

Bedankt voor de snelle steun berichtjes
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven