Gezondheid alle pijlers

koortslip voor je ongesteld Wordt?-

01-09-2013 22:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit niet elke maand, maar nu wel 2 maand achter elkaar, het is mij opgevallen dat nu net voor ik ongesteld moet worden, een koortslip krijg! Niet extreem en meestal 2 dagen van te voren, irriteerd mij wél! Voelde me gister ook anders, maar élke maand geen klachten tijdens mijn menstruatie!

Ben nu dus vanmiddag ongesteld geworden, en opeens is mijn koortslip verdwenen, nog een heel dun bultje maar je ziet het niet meer en nu geen last er van! En voel me gewoon prima

Raar dat het opeens zomaar kan verdwijnen! Is hier een verklaring voor? En meer mensen die er vaker last van hebben tijdens de maandelijkse periode? En de ene maand voel ik me voor mijn menstruatie prima en soms anders zoals moe en dan meestal 1 dag voor dat knallende hoofdpijn, maar ervaar het niet als vervelend:) volgende dag is het gelukkig weer over
Je weerstand is tijdelijk wat lager als je ongesteld moet worden, dus dan is het logisch dat je koortslip juist dan opkomt. Valt volgens mij weinig aan te doen.
Koortslip komt me niet bekend voor ,maar met een puist op mijn onderkin zodra het er weer aan zit te komen helaas wel.
Ja helaas hebben meer mensen last van een koortslip vlakvoor de menstruatie..:(

Ik ben zelden ziek en mijn laatste griep is alweer jaren geleden, maar dan heb ik ook de ergste koortslippen ooit!
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Ja, komt me bekend voor. Heb er alleen al een hele tijd geen last meer van gehad. Een vriendin van me heeft het ook altijd.
Ik had er eerst ook nooit last van gehad, maar heb nu 2 maanden er achter elkaar last van gehad. En het irriteert me gewoon, doet met bepaalde bewegingen gewoon pijn, en zodra ik ongesteld wordt, is het gelijk al een stuk minder en bijna weg, maar gelukkig is het niet elke maand zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven