Kramp en bloedverlies
vrijdag 21 mei 2010 om 15:59
Sinds gisteravond heb ik ineens heel veel last van buikkramp en best veel bloedverlies, maar ik slik gewoon de pil dus daar kan het niet aan liggen..
De kramp is echt behoorlijk hevig, heviger dan ik ooit heb gehad, het was letterlijk adembenemend.. En het bloed wordt nu minder maar het was best veel.
Weet iemand wat dat kan zijn? Ik heb het nog nooit gehad.
De kramp is echt behoorlijk hevig, heviger dan ik ooit heb gehad, het was letterlijk adembenemend.. En het bloed wordt nu minder maar het was best veel.
Weet iemand wat dat kan zijn? Ik heb het nog nooit gehad.
vrijdag 21 mei 2010 om 16:07
Als je het nooit eerder hebt gehad, is het misschien een miskraam door de pil heen? Kan ook als je netjes hebt geslikt, maar zeker als je hem eens vergeten bent/overgegeven hebt/ diarree hebt gehad. Snel een test halen en testen. Maar bel ook je huisarts even.
Heb je vaker heftige menstruaties? Dan kan dat het ook gewoon zijn.
Heb je vaker heftige menstruaties? Dan kan dat het ook gewoon zijn.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 21 mei 2010 om 16:10
Ik slik hem al 5 jaar, dezelfde pil, en ik vergeet hem nooit ofzo..
Ik heb wel diarree gehad maar dat was maar een paar dagen en de pil werkt als je na het innemen van de pil mnstens 3 uur niet naar de wc gaat, toch? Of als je in ieder geval na het innemen geen diarree hebt..
Ik snap er niks van, heb dit nog nooit gehad.
Ik heb wel diarree gehad maar dat was maar een paar dagen en de pil werkt als je na het innemen van de pil mnstens 3 uur niet naar de wc gaat, toch? Of als je in ieder geval na het innemen geen diarree hebt..
Ik snap er niks van, heb dit nog nooit gehad.

vrijdag 21 mei 2010 om 16:16
Ik denk niet dat je nu nog de huisarts kunt bellen en om hiervoor nu de huisartsenpost te bellen?
Ik zou het gewoon even afwachten, mocht de pijn toenemen of het bloedverlies weer toenemen dan even de huisartsenpost bellen of dinsdag je eigen huisarts.
Soms kun je ook een myoom of een cyste hebben wat deze klachten kan geven.
Ik zou het gewoon even afwachten, mocht de pijn toenemen of het bloedverlies weer toenemen dan even de huisartsenpost bellen of dinsdag je eigen huisarts.
Soms kun je ook een myoom of een cyste hebben wat deze klachten kan geven.
vrijdag 21 mei 2010 om 16:20
quote:dangeensuus schreef op 21 mei 2010 @ 16:14:
Heb je al een test gedaan? ( zwangerschaps test that is)
Even doen, en even je huisarts bellen.Maar stel dat het een miskraam mocht zijn, kan ik dan nog wel positief testen? Want dat zwangerschapshormoon is er dan toch ook al uit? Of blijft dat nog even? Ik heb nog wel een test liggen..
Heb je al een test gedaan? ( zwangerschaps test that is)
Even doen, en even je huisarts bellen.Maar stel dat het een miskraam mocht zijn, kan ik dan nog wel positief testen? Want dat zwangerschapshormoon is er dan toch ook al uit? Of blijft dat nog even? Ik heb nog wel een test liggen..