Krentenbaard?
dinsdag 4 augustus 2015 om 21:28
Wij zijn net terug van vakantie in frankrijk. In de vakantie kreeg onze dochter van 2 allemaal bultjes vlekjes en blaasjes, ze jeukten erg. Ze had ze op armen benen voetjes billen en in de mond. We zijn naar een arts geweest daar en ze moest een kuur. Was een infectie zei ze. Nu zijn de plekjes ingedroogd en bijna weg. Ik dacht zelf aan krentenbaard, alleen zitten de plekjes niet om haar mond. De huisarts kan ik het niet meer laten zien. Ook waren de plekjes droog. Herkent iemand dit als krentenbaar? Als het niet in het gezicht zit?
dinsdag 4 augustus 2015 om 22:32
Heb je geen foto's van de plekken?
Wij hebben de krentenbaard-ellende hier ook gehad. Begon bij mijn zoon. Hij kreeg van die grote donkerrode plekken. Eerst in de knieholtes, en op zijn benen en op zijn billen. Als ik de plekken moet omschrijven dan zou ik zeggen dat ze op (schaaf) wonden lijken die zijn gestopt met bloeden.
Mijn dochter daarentegen kreeg van die gele korsten onder haar neus.
Ze hadden beiden antibiotica nodig. (En zoon nog een zalf)
Wij hebben de krentenbaard-ellende hier ook gehad. Begon bij mijn zoon. Hij kreeg van die grote donkerrode plekken. Eerst in de knieholtes, en op zijn benen en op zijn billen. Als ik de plekken moet omschrijven dan zou ik zeggen dat ze op (schaaf) wonden lijken die zijn gestopt met bloeden.
Mijn dochter daarentegen kreeg van die gele korsten onder haar neus.
Ze hadden beiden antibiotica nodig. (En zoon nog een zalf)
woensdag 5 augustus 2015 om 08:48
donderdag 6 augustus 2015 om 15:25
donderdag 6 augustus 2015 om 20:21
Heb het zelf heel erg gehad toen ik een jaar of 18 was. Zat niet alleen in mijn gezicht, maar ook op andere plekken van mijn lichaam (rug, nek). Maar als het weg is is het goed toch? Als er nieuwe blaasjes komen, gelijk even naar de dokter. Als je te lang wacht kun je aan een antibiotica kuur en je kunt echt beter een zalfje hebben