Gezondheid alle pijlers

Lek in een bloedvaatje?

19-06-2011 18:59 16 berichten
Kan dat zomaar?

Ik ben nog jong, heb me niet gestoten, word bijna nooit blauw, en toch heb ik een hele grote blauwe plek op mijn pols..

Hij doet slechts op 1 plek zeer..

Herkent iemand dit? Zo ja, ging het vanzelf over of moet ik ermee naar de dokter?

*foto weg*

En ja, ik was idd in het ziekenhuis voor een vriendinnetje.. Had het beter toen even kunnen vragen.. Maar das achteraf..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

je hebt een blauwe plek.

mee naar de dokter? Ja, dat kan, als je wil dat de dokter je uitlacht.
Ik moet heel goed kijken om de blauwe plek te ontdekken hoor. Maar goed ik heb zo vaak een blauwe plek zonder dat ik weet hoe ik er aan kom
Ziet er inderdaad uit als een gesprongen bloedvaatje. Niet veel aan de hand dus, dat heelt vanzelf en dan verdwijnt die blauwe plek ook weer.
quote:lilalinda schreef op 19 juni 2011 @ 19:12:

Gefeliciteerd!

je hebt een blauwe plek.

mee naar de dokter? Ja, dat kan, als je wil dat de dokter je uitlacht. Lekker lullige reactie dit. Ik heb het idee dat vanzelf blauw worden niet echt normaal is.
quote:chatnoir schreef op 19 juni 2011 @ 19:16:

Ik moet heel goed kijken om de blauwe plek te ontdekken hoor. Maar goed ik heb zo vaak een blauwe plek zonder dat ik weet hoe ik er aan kom Komt ook een beetje door m'n teint denk ik :-) .. Het overkomt mij dus echt nóóit.. Vandaar dat ik het ook n beetje gek vind..
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2011 @ 19:16:

Ziet er inderdaad uit als een gesprongen bloedvaatje. Niet veel aan de hand dus, dat heelt vanzelf en dan verdwijnt die blauwe plek ook weer.Top, thanks :-) ..
Dat is wel een flinke blauwe plek. Je zou morgen de assistente even om advies kunnen vragen als je je zorgen maakt.
Maak je niet ongerust dit kan gebeuren en gaat echt vanzelf weer over.
Dit soort blauwe plekken had ik vroeger ook wel eens vlak boven mijn knie. Vanuit het niks opeens zo'n joekel; inderdaad een gesprongen vaatje. Verder niks aan de hand, gaat vanzelf weer over.
Okay, bedankt voor de reacties :-) !
quote:perseph0ne schreef op 19 juni 2011 @ 19:18:

[...]

Lekker lullige reactie dit. Ik heb het idee dat vanzelf blauw worden niet echt normaal is.Jawel hoor, en met de jaren zul je steeds gemakkelijker, rare, blauwe plekken krijgen
Lek in een vaatje klinkt veel dramatischer dan blauwe plek en toch is het precies hetzelfde.
quote:amarna schreef op 20 juni 2011 @ 12:03:

Lek in een vaatje klinkt veel dramatischer dan blauwe plek en toch is het precies hetzelfde.Ja, met het verschil dat een normale blauwe plek na een trauma of ander soort fysieke beschadiging ontstaat. En niet zómaar..
Inmiddels is het plekje dat pijn deed aan het zwellen. Het voelt alsof er spanning op zit.
Had hier een heel verhaal getypt, zie ik je andere topic. Klinkt niet best... Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven