Gezondheid alle pijlers

Leven met cvs / me

15-03-2016 16:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even van me afschrijven...

Ik heb al jaren cvs en vandaag voelt weer erg zwaar..het leven voelt soms als een zware juk op mijn nek. Altijd maar moe, uitgeput, uitgeblust oppffff

Ik werk momenteel parttime, maar als ik thuis kom ben ik zo gesloopt. Ik kan eigenlijk niks meer, alleen slapen. En op de bank liggen.

Relatie ben ik kwijtgeraakt, heel veel vrienden ook. Als je niet steeds afspreekt en mee gaat, wordt het allemaal al snel minder.

Ik kan mijn hoofd maar net boven water houden. Soms word ik er echt moedeloos van. Het voelt alleen en eenzaam en alsof ik allees alleen moet doen in het leven.. Probeer de moed er elke dag weer in te houden, maar soms...bleh
Wat je schrijft.... dodelijk vermoeiend! Het lijkt me vreselijk maar wel knap dat je parttime werkt! Petje af.... je zal het maar hebben.... Probeer te kijken naar wat je nog wel kunt. Wat voor een werk doe je op dit moment?
Ik werk in het onderwijs...

Dank je ;)
Ik herken het. Ik leef nu zo'n 12 jaar met cvs.

En je wil zo graag mee, ontdekken, zien, meemaken. Je geest voeden, maar je lichaam werkt niet mee. Dat kan heel frustrerend zijn.

"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Heel vervelend idd. Je lichaam werkt alles tegen
Werk jij Wiezel?
En eeuwig en altijd de dooddoener : "ik ben ook wel eens moe".

Ja? Zo moe dat je niet meer kan eten, kan praten?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Momenteel werk ik niet door een depressie. Daarvoor werkte ik parttime.
--
Dan moet het maar zoals het kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven