Gezondheid alle pijlers

lichaam ontgiften

28-01-2010 11:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet het en hoe doe je het? (Plaats je dieet)

Ik kreeg het als tip van een oud vriendinnetje maar ze wist niet hoe dat moest.
Dat gebruik ik sowieso vrij veel, Cilit Bang. 's Ochtends door een smoothie met grutten en kweeperen. 's Middags door de karnemelkse pap. 's Avonds door de stoofpot. M'n innerlijke flora vaart er zeer wel bij.

En in mijn vastenperiodes drink ik het gewoon puur. Ben helemaal schimmelvrij van binnen. En het blinkt ook mooi.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Sorry hoor, maar Cillit Bang is echt heel erg slecht voor je. Het zit vol met synthetische stoffen en bevat heel veel geur- en smaakstoffen. Ik haal bij de natuurwinkel pure zwavelzuur, dat geeft een heel grondige reiniging van mijn lichaam.
maar wel BANG en schoon ben je, van binnen en buiten en de badkamer eveneens. Vroeger gebruikte ik bleekwater maar dat vind ik zo agressief
Als je bleekwater door bepaalde voedingsmiddelen roert is het minder agressief. Voor overheerlijke tips (en uiteraard een schimmelvrij binnenlijf): www.culinairenschoonvanbinnenmetbleekwater.nl
quote:delphicat schreef op 30 januari 2010 @ 12:53:

De mevrouw van de Tuinen? Hahaha, sinds wanneer hebben die geneeskunde, voedingsleer of iets anders gestudeerd waardoor ze ook maar enig verstand van het menselijk lichaam hebben?

En ja, volgens hun tijdschrift is dat ontgiften vast heul goed. Hebben ze er ook wat pakjes thee/sap/poeder bij om je ermee te helpen?

De mevrouw van de Tuinen is er om aan jou artikelen van de Tuinen te verkopen, je huisarts is er voor medische adviezen. Dat kun je maar beter goed gescheiden houden.

tuurlijk begrijp ik wel dat het geen arts is en dat ze geen specifieke opleiding heeft gevolgd maar ik ga ervan uit dat zy wel meer weet dan de gemiddelde mens

P.S nee ze had hier geen producten voor
Tuurlijk begrijp ik wel dat het geen arts is en dat ze geen specifieke opleiding heeft gevolgd maar ik ga ervan uit dat zy wel meer weet dan de gemiddelde mens.

Waarvan eigenlijk? Waarom denk je dat?

wees nou een beetje kritisch!

Ontgiften is onzin. Je lichaam werkt prachtig, kan het zelf. En als het dat niet kan ben je beter af bij een internist dan bij de verkoopster van de Tuinen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven