Gezondheid alle pijlers

Lovette ervaringen

26-01-2015 11:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Aangezien de cerazette pil me niet bevalt, stap ik nu over op Lovette.

Wat zijn de ervaringen hiermee ?

Gaat me vooral om minder bloedverlies,geen hoofdpijn en stemmingswisselingen

Alvast bedankt
n i e m a n d ??
De originele Lovette is helemaal niet meer te krijgen in Nederland (van de markt gehaald). Wel de generieke. Ik heb er idd minder bloedverlies mee. Soms bloed ik helemaal niet in de stopweek.
.
Ik heb ook lovette gebruikt, een paar jaar geleden al. Bij mij veranderde er niets.
If you can dream it, you can do it.
Ik gebruikte ook altijd lovette maar na een paar pilwisselingen door de apotheek niet meer.

Hij beviel me altijd prima, nergens last van.

De hartjes stickers en glitter lipgloss die je erbij kreeg vond ik wel stom..
Ik denk dat mijn apotheker de lipgloss zelf inpikte, want ik heb nooit meer meegekregen dan een strip pillen

Lovette was duurder dan andere pillen en veel verzekeraars wilden het niet meer vergoeden. Daardoor liep de vraag terug en is het in NL van de markt gehaald.

Ik ben wel benieuwd hoe TO nu aan Lovette denkt te gaan komen.
.
hm moet hem nog ophalen bij de apotheek, zal we de generieke krijgen dan ?? Wat betaal je voor deze pil ?

edit: Ik heb net de apotheek gebeld, ik zou de b-merk krijgen, maar krijg op mijn verzoek nu wel de originele.. is wel 6 euro duurder.. 21 euro voor 3 maanden.
Edit: kon in 1 bericht
Loopt niet storm hier. Inmiddels 2 maanden aan de lovette.. Veel last van gespannen borsten, zere tepels en einde vd strip hoofdpijn.. na eerste strip gewone ongesteldheid (bloeding ) met best veel bloedverlies

Ben benieuwd ik zit nu in de stopweek.

Ben benieuwd naar meer ervaringen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven