Lusteloos
maandag 9 december 2013 om 11:35
Hallo allen, zo ontzettend lusteloos al een hele tijd. Wie herkent dit? Zit momenteel zonder werk, gelukkig wel uitzicht op een nieuwe baan. In het begin druk met van alles en nog wat, maar op een gegeven moment alles gedaan en toen viel ik in dat bekende zwarte gat.
Praat mezelf moed in, ga regelmatig naar buiten maar geniet als het ware nergens echt van. Vriendje op dit moment nog steeds in het buitenland om te werken dus die kan me ook geen schop onder mijn k..t Normaal kan ik niet zo goed stilzitten, nu doe ik dat dus teveel naar mijn zin. Komt ooit wel weer goed maar nu ff niet.
Hopelijk reacties!
Praat mezelf moed in, ga regelmatig naar buiten maar geniet als het ware nergens echt van. Vriendje op dit moment nog steeds in het buitenland om te werken dus die kan me ook geen schop onder mijn k..t Normaal kan ik niet zo goed stilzitten, nu doe ik dat dus teveel naar mijn zin. Komt ooit wel weer goed maar nu ff niet.
Hopelijk reacties!
maandag 9 december 2013 om 16:44
Zou ik normaal ook denken, maar woon sinds een half jaar in een land waar de zon dagelijks schijnt. Dus vitamine D komt volgens mij voldoende binnen.
Zit zelf eerder aan een fase van gewenning te denken. Alles achterlaten, opnieuw beginnen en dan ineens......op!
Moet structuur en regelmaat zien te vinden terug.
Bedankt in elk geval al voor de reacties.
Groet Luna
Zit zelf eerder aan een fase van gewenning te denken. Alles achterlaten, opnieuw beginnen en dan ineens......op!
Moet structuur en regelmaat zien te vinden terug.
Bedankt in elk geval al voor de reacties.
Groet Luna