Gezondheid alle pijlers

Lusteloos

09-12-2013 11:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen, zo ontzettend lusteloos al een hele tijd. Wie herkent dit? Zit momenteel zonder werk, gelukkig wel uitzicht op een nieuwe baan. In het begin druk met van alles en nog wat, maar op een gegeven moment alles gedaan en toen viel ik in dat bekende zwarte gat.

Praat mezelf moed in, ga regelmatig naar buiten maar geniet als het ware nergens echt van. Vriendje op dit moment nog steeds in het buitenland om te werken dus die kan me ook geen schop onder mijn k..t Normaal kan ik niet zo goed stilzitten, nu doe ik dat dus teveel naar mijn zin. Komt ooit wel weer goed maar nu ff niet.

Hopelijk reacties!
Winterdip? Een zonnebank helpt!
Denk ook aan winterdip.

Veel zon op je snoet helpt, net zoals de zonnebanktip van Doreia
It is what it is and that's what it is!
Oooooooooooooooooooo.......vast te kort zonlicht en het niet lekker buiten kunnen zitten. Herken dit zooo goed. ik kijk giga uit naar het voorjaar....duurt helaas nog even. Succes Luna.
Zou ik normaal ook denken, maar woon sinds een half jaar in een land waar de zon dagelijks schijnt. Dus vitamine D komt volgens mij voldoende binnen.

Zit zelf eerder aan een fase van gewenning te denken. Alles achterlaten, opnieuw beginnen en dan ineens......op!

Moet structuur en regelmaat zien te vinden terug.

Bedankt in elk geval al voor de reacties.

Groet Luna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven