Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
Hey Pom, wat ga je goed zeg!

En als je goed kauwt, kan het inderdaad weinig kwaad. Grappig is dat ik zo snel mogelijk over moest op vast voedsel terwijl weer een ander ziekenhuis als regel heeft dat je 6 weken alles in de blender moet mikken.

Je voelt vanzelf wel of je lichaam er mee akkoord gaat of niet.

Top bezig! Fijn dat je je ook zo goed voelt!
Hi Pilous ja dat was mijn gedachte ook... vanavond ga ik een stukje gestoomd witvis eten en goed kauwen hahahaha ja het gaat lekker inmiddels al 7 kilo kwijt!!
hee dames ,een vraagje zou het raar zijn als ik van de week naar het rijnstate zou bellen,ben het wachten zo beu.riny jij zei al ga met de telefoon naar bed en sta er mee op, dat doe ik dus ook.plus dat ik elke dag naar de brievenbus ren of er misschien een brief bij zit.,word er niet goed van,hoop niet dat het ziekenhuis van emmen enig invloed heeft op de gang van zaken bij de andere ziekenhuizen! nou heb mijn hart weer even gelucht liefs jantien
Nee Jantien

Het is niet raar, Je krijgt bijna hartkloppingen van dat wachten.

Ik ben blij dat ik volgende week op vakantie ga.

Dan gooi ik mijn telefoon in een hoek !

( nee hoor !!!!!! hij gaat mee op vakantie hahaha)

Maar als ik dan terug ben is er weer twee en een halve week om.

We kunnen ook op de stoep bij rijnstate gaan zitten Jantien,

En dan gaan we niet eerder weg voordat we geholpen zijn. hahaha

Pom Ik ben blij dat het goed met je gaat. ( 7 kilo !!!!!!!! whauw )

Doe het wel rustig aan he ?

Wat eet je allemaal vloeibaar Pom ?
Ladies,

Gewoon bellen.. ik weet nog wel dat ik het telefoontje kreeg, ik zat toen een weekje op Kos. Spannend he dat wachten...

Ik eet nu eigenlijk alles, ik eet alleen geen vlees. Daar heb ik geen behoefte aan. Net een beetje rijst met boontjes. Vanmorgen heb ik een kwart boterham op met een half gekookt ei... heerlijk!!!!

Jantiena volgens mij moet het hele Emmen gebeuren geen invloed hebben bij andere ziekenhuizen. Hier iig geval niet!

Fijne avond

x Pom (inmiddels -8)
Dapper hoor, dat jullie nog steeds durven! Maar ik denk dat er geen beter moment is, als je het aandurft, om je te laten opereren dan nu.

Ik denk dat iedereen door het hele Emmen-verhaal zo op scherp staat, gaat vast helemaal goedkomen! Wens jullie veel succes!
Hallo allemaal... dochterlief is vandaag een dagje weg, heb de dag voor mezelf. Ik ga zo lekker in de tuin liggen en een boekje lezen.

Ik stond net weer op de weegschaal, ik hoop dat jullie allemaal dat gevoel gaan ervaren zoals ik net had! Zoooooo fantastisch!

Dikke x
Owh pom, lekker!!!!!dat de kilos er af vliegen!

En hoe voelt het verder? het bandje?

Ik ben aan het twijfelen, bandje of ballon.

Genietse iedereen van het mooie weer.

knuf
Chicatjoe ik heb geen bandje ik heb een gastric bypass oftewel een maagverkleining.

Heb net een lekker stukje gegrilde zalm op... gaat prima!
halo allemaal ,ik dacht dat ze een ballon niet meer deden tenminste daar hoor ik nooit meer wat van,het is nu meer een bandje of een maagverkleining.pom gaat lekker he met die kilooooos.geweldig hoor ik wou dat ik zo ver was.nou welterusten allemaal liefs jantiena
ben ik weer heb gebeld,nar vitalyskliniek,erg druk in rijnstate. duurt nog wel even en als ik bij de chirurg ben geweest en is het duidelijk wat of het word dan moet ik nog naar een bijeenkomst dus al met al kan ik denk ik nog wel op vakantie tjeeeeeetje wat duurt wachten toch lang groetjes jantien
oeps pom, haha , niet goed opgelet.

Jantiena, gek eigenlijk dat ballon niet meer gedaan wordt???
Ik hoor hier ook helemaal niets over een maagballon.

Het nieuwe obesimed schijnt het zelfde te doen, neem je een tablet in voor de maaltijd en het tabletje gaat dan heel erg uitzetten, zelfde effect lijkt me.

Jeetje dat gaat wel heel lang duren zo... maar ik kwam op woensdag bij de chirurg en donderdag was de bijeenkomst. Dat ging wel lekker vlot.

X Pom
jaaa,ik heb bericht gekregen ik moet 26 mei in rijnstate komen,voor een gesprek met de chirurg en gelijk daarna een informatiebijeenkomst over de operatie. heb je toch gelijk pom heerlijk he liefs jantiena
WOW.... nu is het aftellen... maar je hebt in iig een datum om naar toe te leven!
Jantien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga mee in je kofferbak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil ook !!!!!!!

Eindelijk, heerlijk voor je !!!!!!

We leven met je mee

Gaat alles goed met jou Pom ?
gelukkig jantiena.....eindelijk!!

Ik heb dinsdag een intake gesprek in veldhoven.

Ben trouwens net terug van fysio, voor mijn knieen.

Ik ben weer lekker afgebeuld..masseren was 2 minuten, haha.

De rest oefeningen om de spieren steviger te maken!!!?

Ik voel ze alweer gloeien
Goeieavond meiden.

14 mei ben ik weer van de partij, ik ga naar Spanje !!!!!

Ik hoop dat jullie een poosje zonder mij kunnen haha

Doe geen gekke dingen.

chicatjoe : fijn voor je , bij jou gaat het ook beginnen.

Jantiena : Als ik terug ben , gaat het voor jou opschieten.

Pompom : Hou je taai,

Hastalapasta,

Tot de volgende keer !!!!!!!!
riny........veel plezier in spanje......
Fijne vakantie Riny!!!

Met mij gaat alles zijn gangetje, gisteren voor het eerst uiteten geweest. Heb een gebakken slibtongetje op en een beetje sla, ging verrassend goed..

Fijne zondag nog, ik ga lekker verder rommelen.

xpom
Nou daar gaan we dan, over 15 minuten vertrek ik.

Krijg het nu toch wel warm, hihi.

Spannend.....

Al is het alleen maar intake.....krijg het warm.

Toedeloe
Chicatjoe, je bent inmiddels al weg natuurlijk, maar succes met je intake!
thanx, ik was gisteravond totaal afgebrand toen ik thuis kwam haha.

Maar is goed gegaan, zon lieve chirurg!!

Ik moet nou wachten op een afspraak met het NOK.

Gaat 3 weken duren, omdat die vakantiedagen er tussen zitten.

Ik zal waarschijnlijk juli geholpen worden en september(inclusief nazorg) helemaal klaaar zijn.
Hoi Chicatjoe,

Dat soort dagen kosten bergen energie, maar je weet waar je het voor doet :-)

Jij weet nu tenminste waar je aan toe bent.

Juli is dichterbij dan het lijkt!

Ik ben al een poos bezig met een voortraject voor een maagbandje en in mei moet ik naar de deitiste,

Dan bekijken ze hoe het gaat, of ik al 5-6 eetmomenten heb en wat ik aan beweging doe en zo.

Aan de hand daarvan wordt bekeken of je al mag starten met de onderzoeken voor de operatie.

Daarna is de wachttijd nog eens 2 maanden, en dan is het natuurlijk zomervakantie.

Ik reken er maar niet op dat ik in juli al geholpen word, maar ik hoop het wel héél erg natuurlijk.
hoi allemaal, jee chicatjoe dat gaat snel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en christy bij jouw duurt het weer wat langer nou het zal overal wel anders zijn,als er maar wat gebeurt toch.?hee pom hoe gaat het met jouw dan en met de kilooooos ,riny is lekker op vakantie had ze trouwens nog wat gehoord over de intake.hee meiden spreek jullie weer liefs jantien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven