Make up na staaroperatie
dinsdag 28 januari 2014 om 06:07
Volgende week krijg ik een staaroperatie. Op zich al spannend genoeg maar ik zie stiekum ook wel op tegen make up loze ogen.....Heb ik niet gehad sinds mijn 14de ik heb al bedacht dat ik mijn (lichte) wimpers ga laten verven. Ik heb korte wimpers dus veel zal het niet doen maar alle beetjes helpen. Mag je wel foundation gebruiken (gebruik ik normaal gesproken niet dagelijks maar staat wellicht net even iets leuker met die 'blote' ogen Iemand ervaring en of tips?
Btw: volgens de verpleegkundige die de intake deed mag je een dag voor de operatie laten verven maar is het niet erg als er wat verf in je ogen komt?
Even voor de duidelijkheid: Het slagen van de operatie etc is voor mij uiteraard ook belangrijker dan de uiterlijkheden, zou het alleen wel prettig vinden om toch wat op te kunnen maken
Btw: volgens de verpleegkundige die de intake deed mag je een dag voor de operatie laten verven maar is het niet erg als er wat verf in je ogen komt?
Even voor de duidelijkheid: Het slagen van de operatie etc is voor mij uiteraard ook belangrijker dan de uiterlijkheden, zou het alleen wel prettig vinden om toch wat op te kunnen maken