Gezondheid alle pijlers

Meniscus/ Lopen met krukken

08-08-2009 20:25 498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

SInds 3 weken heb ik fikse problemen met mijn meniscus.

Mijn knie is 'op slot' geweest. Gelukkig is hij daarna wel weer 'uit het slot' geschoten, maar sindsdien heb ik er forse problemen mee. Ondertussen bij de orthopeed en fysio geweest. Er is een MRI gemaakt, waarvan ik de uitslag na het weekend hoor.

Sinds 3 weken geleden is het steeds slechter geworden, en lopen zonder krukken gaat helemaal niet meer. 's Avonds leg ik vaak een ijspak op mn knie omdat hij gloeit en zeer doet.

Na 3 weken op krukken hoop ik alleen nog maar dat de orthopeed er iets aan kan doen en dat hij me niet wegstuurt met: 'Het gaat wel weer over'..

Ook zou ik wel wat tips voor het lopen met krukken kunnen gebruiken, want je voelt je behoorlijk 'gehandicapt' als je in de keuken staat met je colaatje en 2 krukken en je eigenlijk geen idee hebt hoe je weer op de bank moet komen...
Ha meiden,

Het is idd even stiller aan mijn kant, want ik heb het idee dat ik anders zo in de herhaling blijf vallen

Na-pijn van fysio begint hier weer af te zakken, maar over all blijf ik last houden.

Gisteren op werk wilde ik door mijn knieën zakken, dat was geen goed idee! Auw! Blijft zo lastig, met die kids doe je dat zo snel!

Muis, wat goed dat je dat meisje hebt kunnen helpen. Die man was ook lekker onverschillig dan zeg...!

Balen dat je nu ziekjes bent. Het weer is er ook wel naar zeg, met al die regen & wind....

Wel goed dat je weinig pijn hebt na je fysio!

Panienka, dat zware gevoel in mijn benen had ik toevallig ook vandaag. Heel vaag, want ik heb gisteren niet veel gedaan, geen fysio, niet gesport, alleen gewerkt eigenlijk. Maar het voelt alsof ik gisteren de marathon heb gelopen.

LM hoe is het bij jou? Ook van deze kant kunnen er boeken/films je richting op, dus laat maar weten als t nodig is!

Fijn weekend allemaal!
Hi allemaal,

Beetje stil hier, heb ook niet zoveel te melden. Knie gaat af en aan, ik strompel rond, en als ik boodschappen heb gedaan (met hulp hoor) dan ben ik total loss.

Panienka. ik moet zeggen dat ik eigenlijk gewoon hoop dat de ortho wel iets vind en het ook hersteld, anders snap ik nl niet waar mijn pijn vandaan komt, en heb ik het gevoel dat ik straks te boek sta als aanstelster. Ik bedoel, ik loop niet voor niets nu al 6 weken met krukken, dat zal toch wel een reden hebben denk ik.

Een stukje zee is altijd welkom! ;)

Muis, jij reddende engel. Natuurlijk laat je iemand niet op straat liggen. Zou ik ook niet doen, kniepijn of niet. Ik ben een aantal jaren terug eens een heel stuk omgereden omdat ik een meisje op de fiets het talud af zag glijden en ik bang was dat ze in de sloot zou liggen. Ik kon mijn auto niet stoppen daar, dus ik moest omrijden en weer terug om te kijken waar ze was. Op moment dat ik er bijna was zag ik haar gelukkig weer overeind krabbelen en fietste ze voor me uit. Ik was alleen maar blij dat ze niets had en kwam te laat op mn werk..

Ik woon ook in het gooi (of er dicht tegen aan, ik weet eigenlijk niet of mijn woonplaats officieel onder het gooi valt), maar van de 'sloppenwijken' heb ik nog nooit gehoord. Wel lachen he die 'parelvrouwtjes' met hun grote verhalen. Get a life, denk ik dan. Wat boeit het mij nou hoe groot mn auto is, als hij maar rijdt en per slot heb ik hem zélf betaald!

Hoe is het met de griep? Toch niet ook nog een mexicaantje hè, dat zou wel heel naar zijn. Ik hoop dat je weer snel opknapt, zodat je weer aan de klus kan.

Suz, ik wilde gister iets pakken wat onder mijn bed lag, maar dat lukt ook helemaal niet. Door je knieën zakken is hel, en helemaal als je even op je knieën moet om iets onder het bed vandaan te pakken. Oppassen hoor, straks loop je weer een paar dagen met pijn.

Alle lieve medekniezers, dank voor het aanbod van boeken en films, maar ik heb nu al meer dan ik ooit uitkrijg. Ik heb vandeweek veel bezoek gehad, en iedereen nam lees en filmwerk voor me mee.

Maar mailen mogen jullie altijd, dat is gewoon gezellig.

Allemaal een fijn weekend!

LM
Hey ladies,

Even een berichtje op de zaterdagavond.

(Over)moedig als ik was, ben ik vanmiddag even naar een paar woonwinkels geweest om verder ideeen op te doen voor ons huis en dan met name de keuken. En ik vond dat ik na al dat thuis zitten wel weer eens geld mocht gaan uitgeven. Echt een prachtig mooi (en helaas ook knetterduur fornuis gezien), maar gelukkig had Muisman wel zijn verstand bij zich en gaan we ons eerst nog even verder orienteren voordat we overgaan tot grote aankopen.

Wel heb ik alvast gevraagd of er nog over de prijs te onderhandelen viel , dat was wel het geval, maar vrees dat het fornuis dan alsnog heeeeeeel ver boven ons budget zal liggen.

We willen de keuken een beetje low budget gaan opknappen en het fornuis alleen al (na onderhandeling) zal zeker 2x zo duur zijn als ons totale klusbudget voor de keuken.

Na 2 goede kniedagen dacht ik dat het wel moest lukken om er even uit te gaan vandaag, maar dat viel nog flink tegen. Na een paar winkels moesten we helaas al naar huis omdat mijn knieen hevig begonnen te protesteren. Balen en ik was toch wel een beetje teleurgesteld. Het lijkt iets beter te gaan met mijn knieen en dan kan ik nog maar heel erg weinig. Vraag me ook af of ik ooit weer een hele dag lekker op pad kan.

Dus ik zit nu weer braaf op de bank.

Verder voel ik me ook nog niet echt fit, nog steeds een hoofd vol snot, maar gelukkig heeft het (nog) niet doorgezet naar echt ziek zijn, dus ik denk dat het over een paar dagen weer helemaal over is.

@ LM, als je gaat zoeken op de plattegrond dan vind je nergens een "Gooische sloppenwijk" hoor, dat heb ik zelf bedacht. Vond ik wel toepasselijk voor de manier waarop de Gooische dames tegen mijn woonplaats en wijk aankijken, ha ha.

Ik ga je zo ook even mailen, ben wel benieuwd waar jij woont en in welk ziekenhuis je geopereerd wordt.

Wat fijn dat je zoveel bezoek krijgt!

Het niet door de knieen kunnen zakken, is heel erg herkenbaar. Gisteren wilde ik iets uit het onderste keukenkastje pakken dat helemaal achterin stond. Dan ga ik eerst voorzichtig op mijn billen zitten en dan hijs ik mezelf vervolgens weer omhoog, ha ha.

Volgende week wil ik toch gaan proberen of ik 2 muurtjes (beiden 5 meter lang en 1 meter hoog) in de gang beneden kan gaan schilderen. Ik heb al bedacht dat ik gewoon met mijn billen op een kussen op de grond ga zitten en dan steeds een beetje opschuif. Dan ontzie ik mijn knieen en kan ik toch overal goed bij.

Ach, wie zere knieen heeft, moet slim zijn

Nou, dit was het wel voor de zaterdagavond!
@ LM, je hebt mail!
Ha meiden,

Ik durf het bijna niet hardop uit te spreken (of te schrijven), maar sinds gisteren heb ik veel minder last...! (*meteen afkloppen*).

Het is zo'n rare gewaarwording, wist bijna niet meer hoe het was om te lopen zonder pijn (ok, klinkt dramatisch haha).

Ik voel nog wel dat het stijf is en door knieën gaan is nog steeds geen goed idee, maar dit voelt wel echt als een doorbraak

Vanochtend gesport en dit ging ook goed!

Moet zeggen dat ik nu wel aan het wachten ben wanneer het weer terug komt, maar wie weet.....

Ik ga het afwachten (en zorgen dat ik nu niet overmoedig wordt en weer teveel ga doen).

LM, ik ben even kwijt wanneer DE datum is. Er staat mij de 10e bij, klopt dat? (moet natuurlijk wel even positieve energie je kant op die dag )

Muis, je hebt er wel zin in he in klussen/verven haha.

Je moet idd wel crea zijn. Laatst ging ik mijn douche schoonmaken, dan is het idd ook wel behelpen met de vloer en onderste tegeltjes schoonmaken. Maar goed, dan maar wat minder grondig

Fijne zondag nog!
Goedemorgen dames!

Gisteren had ik opeens zomaar een hele goede kniedag. Wel wat irritatie (het gevoel alsof mijn kniepezen uit elkaar getrokken worden en opgezwollen zijn) maar geen pijn gehad. Irritatie voelt ook niet echt fijn, maar is toch nog altijd beter dan pijn.

Het lijkt alsof er sinds een paar dagen wat verbetering in zit, maar net als Suz durf ik dat ook niet meer hardop uit te spreken. Heb de afgelopen maanden wel vaker iets verbetering gevoeld, maar op het moment dat ik dat zei was ik de volgende dag weer terug bij af en zwaar teleurgesteld.

@ Suz, je bericht klinkt goed! Wordt er op afstand nog steeds aan je knieen gewerkt

En nu niet overmoedig worden he?! Het zou jammer zijn als de geboekte vooruitgang weer snel omgezet wordt in een stap achteruit. *en zegt dit ook maar meteen even tegen zichzelf*

@ Panienka, hopenlijk geen nieuws is goed nieuws!

@ LM, nu aftellen tot donderdag he?!

Ik ga zo naar de verfwinkel op de hoek muurverf halen voor de gang. Eens proberen of de werkwijze die ik bedacht heb ook uitvoerbaar is. Ik moet natuurlijk wel oppassen dat als ik mijn knieen ontzie ik niet in zo'n rare houding ga zitten dat ik daardoor weer nieuwe blessures oploop.
.
Helleuw dames,

Ik tel af tot donderdag. Ik merk dat ik me er ook niet heel nerveus om maak, omdat ik toch alleen voorlopig de prik van de narcose zal voelen en meer ff niet. Ik ben alleen gespannen of hij ook iets vindt wat hij dan op kan lossen.

Verder niet zoveel te melden, kan moeilijk elke dag posten: Het gaat zozo met mn knie..

Muis, niet te hard verfen, we willen straks niet een ander topic "ik heb mijn arm uit de kom geverfd" ..

Suz en Panienka, ook rustig aan he.

Ik ga weer even op de bank!
Hey allemaal,

Ik beloof jullie dat ik binnenkort geen topic zal openen over klusblessures!

Ben vanochtend aan de slag gegaan maar het is me behoorlijk tegen gevallen. De werkwijze die ik bedacht had werkte heel erg onhandig en daardoor moest ik toch meer mijn knieen gebruiken dan ik van plan was. Ik heb dus veel minder kunnen doen dan ik gehoopt had. En ik merk toch wel dat op het moment dat ik mijn knieen echt ga belasten dat gewoon (nog) niet goed gaat.

Hopenlijk ben ik op tijd gestopt en ga ik niet al te veel pijn krijgen.

Vandaag verder rustig aan, want mijn keelpijn en verkoudheid lijken toch door te gaan zetten naar ziek zijn en begin me behoorlijk belabberd te voelen.

Morgen weer fysio, hopenlijk voel ik me dan fit genoeg om te gaan zodat ik niet hoef af te bellen want dat zou ik erg jammer vinden.
.
Ha ladies,

Hier nog steeds redelijk pijnvrij. Na vandaag weer gewerkt voel ik het wel, maar niet die pijn zoals eerst

Er wordt inderdaad nog op afstand aan mijn knie gewerkt

(mijn moeder meteen he-le-maal enthousiast met mijn minder pijn verhaal; onder t motto: zie je wel dat t helpt blablabla )

LM, donderdag is de dag dus idd... aftellen! Fijn! (haha dat klinkt wel heel positief, alsof je blij moet zijn met een operatie, maar in die geval is dat toch wel t geval denk ik )

Nog steeds zwaar gevoel Panienka, of heb je dat er lekker uit gesport?

Muis, rustig aan he! Goed dat je niet te lang door bent gegaan iig. Dat stukje vooruitgang moet je wel behouden natuurlijk! Succes morgen met de fysio, hopelijk word je niet ziek!

Morgen voor mij ook weer fysio, ben benieuwd of dat ook minder pijnlijk is dan anders (moet toch haast wel) en wat fysio ervan vindt. Daarna naar arbo-arts, ben ik ook wel benieuwd naar, voor mijn gevoel kan ik wel weer volledig werken nl... Maar ik moet mij idd ook niet gaan overschatten

Fijne rustige avond!
.
Hey meiden,

Ik heb vandaag weer fysio gehad. Omdat ik me nog steeds niet lekker voel, heb ik wel wat gesmokkeld met de oefeningen (wat sneller geteld bij alle herhalingen), maar dat leek me altijd nog beter dan afbellen.

Qua knie ging de fysio erg goed, maar verder koste het me erg veel energie met zo'n belabberd gevoel. Ben thuis meteen naar bed gegaan en even gaan slapen.

Wat wel vervelend is, is dat de aanhechting van mijn pezen aan de bovenkant van mijn scheenbeen steeds meer gaan irriteren. Daar heb ik namelijk ook nog een afwijking wat dus irritatie en pijn oplevert, maar ik zal jullie de verdere medische en anatomische details besparen :-) maar ik moet er wel een beetje voorzichtig mee zijn en proberen te voorkomen dat de irritatie straks erger wordt en het een echte ontstekingsreactie wordt.

Dus ik moet met klussen ook voorzichtig zijn. Ik ga nog even nadenken hoe ik dat verder aan kan gaan pakken.

Gisteravond nog wel even flink pijn gehad van mijn klusuurtjes, maar dat trok na een uur weer weg. Heel raar.

Wel vind ik het nog steeds erg frustrerend dat de fysio zo goed gaat gaat en ik alle oefeningen zonder pijn kan doen (terwijl de oefeningen steeds zwaarder worden), maar ik daar bij de dagelijkse dingen thuis nog maar minimaal iets van merk, op af en toe een toevalstreffer na dan.

Maar volgens fysio ga ik binnenkort echt verbetering merken.

@ Panienka, rustig aan met al dat gefiets hoor!

Mijn fysio gaf me de tip om het zadel hoger te zetten zodat je knie niet zo diep hoeft te buigen, lichte versnelling te fietsen en bij stoplichten langzaam met een lichte versnelling op te trekken, zodat je niet veel kracht hoeft te zetten en explosiviteit met je knieen vermijd.

@ Suz, hoe was het bij de arbo?

Jezelf niet gaan overschatten hoor!

Ik merk bij mezelf dat ik bij elk stapje vooruit beter even kan blijven hangen dan meteen weer een volgende stap te gaan nemen, want dat is gegarandeerd weer een stap terug heb ik nu meerdere keren moeten ervaren.
Ha meiden,

LM.... nog een nachtje slapen! Weet je al hoe laat je 'mag'?

Ik heb gisteren een drukke dag gehad met fysio, arbo-arts, werk en cursus, dus was gisteravond helemaal gaar haha.

Met fysio doe ik krachtoefeningen (doe ik thuis) en zij masseert bepaalde spieren/weefsels steeds los, omdat ze anders inkapselen volgens haar en soms zet ze er een tril of geluidgolvenapparaat erop.

Bij arbo-arts hebben we afgesproken dat ik weer volledig ga werken qua uren, maar qua activiteiten dat het nog wel even oppassen is met knie en dat zkh afspraken en fysio enzo onder werktijd mag. Ga dus ook weer meer behandelen, ben benieuwd hoe dat gaat = wel meer belasting. ALs het tegenvalt, dan zetten we weer een stapje terug. Prima afspraak vind ik.

Door mega drukke dag gisteren moest ik vandaag even stoom afblazen, dus heb net uur op racefiets gefietst, lekker hoofd leeg gemaakt, had ik echt even nodig. Wel veel tegenwind zeg! Gelukkig zitten er veel versnellingen op fiets, zodat ik niet zo zwaar hoef te fietsen dat vind knie idd nog niet leuk.

Panienka, je hebt dus lekker gefietst gisteren haha. Je mag idd wel oppassen met hardlopen, dan komt er natuurlijk elke keer een 'klap' op je knie!

Muis, jij idd ook oppassen dat er geen ontsteking komt, want dan ben je nog verder van huis!

LM, heeeeeel veel succes morgen! Ik ben benieuwd (jij waarschijnlijk nog meer haha). Toi toi toi en hou ons op de hoogte!
.
Hey allemaal,

@ LM, heel veel succes morgen, zet 'm op!

Hopenlijk vinden ze iets en gaat het dan in een stijgende lijn weer de goede kant op met je knie.

@ Suz, fijn dat je zo'n meewerkende en meedenkende arbo-arts hebt. Heerlijk is dat he, even lekker je hoofd leegmaken.

Verstand op 0, blik op oneindig en gewoon gaan!

Ik deed dat altijd in de sportschool op de cardio-apparatuur en mis dat enorm hoor!

@ Panienka, als hardlopen nog te belastend is, is de crosstrainer dan niks voor jou? Dan heb je niet de schokken op je knie die je met hardlopen wel hebt.

Ha ha, wij fietsen dus op dezelfde manier. Ik trap me ook helemaal suf op een hele lichte versnelling. Normaal fiets ik iedereen voorbij maar nu word ik steeds ingehaald.

De fysio krijgt van mij elke keer een keurige opsomming van

alle (nieuwe) pijntjes, klachten en kwalen én het bericht dat er nauwelijks verbetering in zit. Maar is daar niet echt van onder de indruk en geeft aan dat "het allemaal hoort bij de kwaal die ik heb" en doet er verder dan ook niet zoveel mee.

Fysio geeft ook aan dat eerst verbetering tijdens fysio komt en daarna pas thuis bij de dagelijkse dingen.

Na 3,5 week fysio kan ik natuurlijk geen wonderen verwachten, en nog 2,5 week te gaan tot er gekeken gaat worden hoe nu verder. Bij duidelijke vooruitgang wordt fysio voortgezet, bij te weinig/geen vooruitgang dan overleg met een orthopeed.

Maar als ik eerlijk ben, verwacht ik de komende 2,5 week niet echt nog veel vooruitgang te boeken.

En ik ben ook best bang dat fysio over 2,5 week toch moeilijk doet over een doorverwijzing naar een orthopeed voor foto's.

Over 2,5 week ben ik zo'n 4 maanden verder sinds de klachten begonnen, vanalles geprobeerd, 4 diagnoses gehad en ben nauwelijks iets opgeschoten.

En ik ga dan ook niet meer afwachten of iets proberen zonder dat er eerst een MRI gemaakt is van mijn kniepezen. Muisman gaat dan ook mee naar de fysio en/of HA want hij ziet ook dat ik zo niet verder kan.

En als een orthopeed er ook niks mee kan (dit wordt door HA en fysio steeds tegen me gezegd) dan wil ik dat graag van de orthopeed, nadat hij een MRI gezien heeft, zelf horen.

Vandaag weer meer last en pijn, dus opnieuw op de bank met boekjes en de tv.
.
Hey Panienka,

Ik fietste dus ook altijd in een zo hoog mogelijk verzet, 7 of 8 (mijn fiets heeft maar 8 versnellingen), ook omdat ik te lui ben om heel vaak te moeten trappen, net als jij, ha ha.

Het is inderdaad niet de fysio die bepaald of ik naar de orthopeed "mag", maar zonder verwijzing van de HA vergoed de verzekering niks en dat risico durf ik niet te lopen.

Alles wat de orthopeed dan doet, consult, onderzoeken, MRI en evt een operatie, moet ik dan zelf betalen en dat kan ik niet ophoesten.

Mijn HA wil inderdaad niet meewerken aan een verwijzing.

Omdat ik me behoorlijk in de steek gelaten en niet serieus genomen voel door de HA en de eerste fysio met al zijn geklungel, ben ik op dit moment ook best wantrouwend naar mijn nieuwe fysio. Of hij inderdaad doet wat hij beloofd heeft en zorgt voor een afspraak bij de orthopeed indien geen verbetering. En niet aan komt zetten met de fysio nog maar een tijdje proberen.

Op de moeilijke momenten vind ik nog 2,5 week afwachten of fysio echt aanslaat eindeloos.....En aan de andere kant ben ik al zo lang bezig dat dat er ook nog wel bij kan, maar mijn geduld begint wel op te raken.

Maar goed over 2,5 week zit ik met Muisman bij de HA of bij de fysio en verlaat ik de spreekkamer niet voordat ik een verwijzing heb. Tenzij......er de komende weken ineens nog een spectaculaire vooruitgang geboekt wordt (blijven hopen kan ik natuurlijk altijd).

Ik wil heel graag de naam en kliniek van jouw orthopeed hebben, voor het geval dat het nodig is.

Super bedankt alvast.
Hello dames,

Zo, een laatste dagje voor dat je weet dat lopen een tijdje nóg slechter gaat dan nu, dus heel veel klusjes gedaan.

Ik moet morgen om 1130 uur aantreden. Het is net als vliegen, Lang van te voren inchecken, en dan maar zien hoe laat ik geholpen word.Het vrolijke nieuws wat me door de verpleging gemeld is, is dat ik morgenochtend vóór 6 uur nog een beschuitje mag eten....

Hahahahah..

Ben vandaag toch wel wat gespannen, maar ik merk dat het nu zakt. Ik zie het wel, en geef me maar een beetje over. Het zal wel meevallen. Per slot doen ze die operatie niet voor het eerst morgen...

Willen alle medekniezers goed op zichzelf passen? Dan log ik vandeweek wel weer in voor een update.

Groetjes

LM
.
Ha dames,

@ LM, ik hoop dat vandaag alles voorspoedig is verlopen en dat je inmiddels weer lekker thuis bent. Ik ben wel benieuwd wat er in je knie gevonden is.

We merken vanzelf wel als je weer een beetje bijgekomen bent en weer kan forummen.

Hier niet veel te vertellen. Ik heb me vandaag vermaakt met het schuren en schilderen van fotolijsten. In elk geval klusje dat ik gewoon lekker zittend kan doen.
Ha ladies,

LM... hoe is het gegaan vandaag....?

Hopelijk heeft het wat opgeleverd en heb je niet teveel pijn nu....

Muis, 2.5 week is nog wel te overzien denk ik. Het zou wel heel raar zijn als het niks heeft verbeterd, je HA dan nog steeds niet mee wil werken aan verwijzing orthopeed (wat moet je dan nog doen volgens hem???) maar voor hetzelfde geld zegt je fysio al we gaan de orthopeed. Het is niet voor niks een knie-centrum natuurlijk, ze zullen je vast niet weer maanden laten aanrommelen.

Hier gaat het nog steeds oke qua pijn, wel weer na-pijn van die fysio, ik ga haar toch nog eens voorleggen dat ik opzich nu redelijk pijnvrij ben maar steeds na de fysio weer pijn heb. Snap wel dat het een doel heeft, maar toch.. voelt een beetje krom haha.

Vandaag met werk met de kids een dagje uit geweest. Veel gelopen & kids in de gaten houden, voel nu wel dat ik veel heb gelopen, nu rustig avondje dus.

Tot later!
Hey dames,

Vandaag weer fysio gehad. Omdat ik de afgelopen dagen weer meer pijn heb gehad, zijn de oefeningen vandaag niet zwaarder gemaakt.

En toch maar alvast even geinformeerd welke stappen er genomen gaan worden als er over 2 weken nog onvoldoende vooruitgang is. Fysio neemt dan contact op met de HA voor een verwijzing orthopeed. Dat hoef ik dan zelf niet te doen. Ik kan dan in hetzelfde centrum terecht bij een orthopeed. Fysio is dan ook bij de afspraak met orthopeed aanwezig.

Ik hoop nog steeds dat dat allemaal niet nodig is, dus ga de komende 2 weken nog even goed mijn best doen bij fysio.

@ Suz, klinkt wel goed dat je alweer een hele dag met de kids op pad kan zonder al te veel pijn!

@ LM, hopenlijk heb je niet te veel pijn en horen we snel van je hoe het gegaan is!

Fijn weekend allemaal!!
Hoi allemaal,

Jullie ook zo benieuwd naar hoe het met LM gaat?

Goed dat je alvast met fysio over evt doorverwijzing hebt gesproken Muis! En idd erg fijn dat jij dan niet weer bij de HA hoeft te smeken om een verwijzing, geeft al een stukje rust lijkt mij

Ik had gisteren wel weer wat meer last, kan het zelf niet goed verklaren, geen gekke dingen gedaan. Of het moet als reactie op donderdag zijn, maar dan lijkt het mij dat ik het vrijdag al had moeten merken.

Nou goed, verder niet veel nieuws. Morgen weer fysio en naar de internist, daar ben ik wel benieuwd naar ivm wel/niet stoppen bloedverdunners.

Fijne zondag!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven