Gezondheid alle pijlers

menstruatie gevoel

12-06-2013 13:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,ik heb iets die me echt dwars zit.

2 weken geleden heb ik mijn menstruatie gehad, nu weken daarop ben ik in mijn vruchtbare dagen. Eergister had ik cervixslijm. Waaruit je draden kunt trekken.Zondag had ik geslachtgemeenschap gehad met mij vriend. Gister begon ik een zeurende pijn in mijn onderbuik te krijgen,bij het plassen heb ik heel licht bloed gezien (echt licht)Nu heb ik constant t gevoel dat ik ongesteld word,ik gebruik geen anticonseptiemiddel niks.

Weet iemand misschien wat dit is??of wat het kan zijn??

Diep hoop ik toch dat ik zwanger ben,maar t is toch onmogelijk om al na 3-4dagen na geslachtgemeenschap zwangerschapsymptomen te hebben tochhh???

Helppppp en alvast bedanktttttt :-)
quote:vita83 schreef op 12 juni 2013 @ 13:37:

Diep hoop ik toch dat ik zwanger ben,maar t is toch onmogelijk om al na 3-4dagen na geslachtgemeenschap zwangerschapsymptomen te hebben tochhh???

Inderdaad, dat kan niet.
Blaasontsteking?
schimmeltje?

en je toetsenbord blijft hangen bij sommige letters
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
klinkt als normale ovulatiepijn, heb ik ook altijd. Maar weet je zeker dat er bloed bij het plassen was? Dat hoort er nl. niet bij. Misschien toch even naar de dokter als het echt zo was...
Klinkt als heel erg hopen op zwanger zijn. Ik heb ook maanden van alles gevoeld, tot de maand dat ik echt zwanger was. Toen heb ik er door omstandigheden helemaal niet meer over nagedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven