Gezondheid alle pijlers

menstruatie over tijd

11-04-2014 19:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb een vraag.. ik ben ondertussen al 3 weken overtijd, en ik heb geen idee hoe het komt..

Ik kan niet zwanger zijn (eergisteren 2e testje gedaan, met ochtendurine, week ervoor ook al gedaan, en 2 keer negatief.)

Ik heb ergens gelezen dat andere redenen van menstruatie die uitblijft kan zijn dat je een soa hebt, maar dat kan ook niet want ik heb een week geleden laten testen op chlamydia en gonorroe (omdat ik een nieuwe partner heb) en die testen waren ook negatief.

Maar ik heb dus geen idee hoe het dan wel komt.. Zijn er nog andere redenen voor wegblijven van menstruatie?

Ik heb zo'n 9 weken geleden wel een morning after pil genomen, en ik weet dat daar je menstruatie serieus van in de war kan geraken, maar mijn eerstvolgende menstruatie was toen wel op zijn normale tijdstip, maar die erna is nu ondertussen dus al 3 weken te laat.. daarom denk ik dus ook dat het niet nog als effect van de morning after pil komt.

Voor de rest heb ik de laatste tijd ook meer witafscheiding als normaal, geen idee of dat ergens mee te maken kan hebben, maar ik zeg het er voor de volledigheid toch maar bij.

Als iemand dus zou kunnen weten wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn, die zou mij heel erg helpen!

alvast bedankt!
Huh?

Dit topic heb je toch net ook geplaatst?
Je kunt ook een keer overslaan. Afwachten, en blijft ie dan nog uit nog een keer testen en ff de huisarts bellen.
Het kan door zoveel dingen komen dat je een keertje niet ongesteld word.

Maar dat het wel meer voorkomt is een feit. Ik hoor het geregeld om me heen van bv collega s en vriendinnen . Zelf heb ik het nooit gehad maar ik hoor het dus vaker. En dan komt het de maand erop gewoon.
en kan dit ook als je de pil niet neemt? want ik heb ook al vaker gelezen dat het kan komen door de pil, maar die neem ik dus niet..
En waarom neem je geen pil? Blijkbaar heb je hem wel nodig anders had je ook geen MAP geslikt.
Dat kan ook als je de pil niet slikt. Het is een lichaam, geen machine.
Ik ben nu een voorschrift gaan halen, maar mag pas beginnen met de pil op de 1e dag van mijn menstruatie, dus daarom dat het nogal lastig is dat ze uitblijven!
Je kunt ook eerder beginnen, maar dan ben je niet meteen beschermd en moet je de eerste tijd een condoom gebruiken. Dat staat ongetwijfeld ook in de bijsluiter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven