Gezondheid alle pijlers

menstruatie vraag icm lang borstvoeding geven

09-08-2013 11:46 27 berichten
Mijn zoontje is intussen 9 maanden en toen hij 8 maanden oud was ben ik voor de eerste keer sinds mijn bevalling weer ongesteld geworden. Lang leve de borstvoeding

Deze menstruatie was gewoon zoals ik hem voorheen ook altijd had, dus niet zwaarder of langer wat je wel eens hoort.

Ik had altijd een heel regelmatige cyclus van zo'n 27 dagen dus nu ik al 8 dagen "overtijd" ben, begin ik mij af te vragen:

hoe lang liet de 2e menstruatie na de bevalling op zich wachten bij andere vrouwen?

Zit daar wel vaker een ongebruikelijk lange periode tussen? Perslot moet mijn lijf misschien ook weer even opnieuw opstarten ofzo?

Ik geef momenteel trouwens nogsteeds zo'n 4/5 borstvoedingen (naast de vaste hapjes enzo).

*En nee, ik gebruik momenteel geen anticonceptie dus ja ik zou zwanger kunnen zijn. Maar gezien de 1e met ivf is gekomen acht ik de kans erg klein en ga ik daar niet vanuit (en mocht het wel zo zijn dan zou ik een mega gelukkig mens zijn trouwens). Maar daar gaat mijn vraag niet over.*
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje666 schreef op 09 augustus 2013 @ 14:25:

Mickey, hahaha, ja dat kan ook nog

Maud, jee, al 2 weken aan het vloeien? Da's ook niet alles... Maar ook pas na 20 maanden weer de eerste ongesteldheid, die heeft lang op zich laten wachten!

Oh, nee geen twee weken aan het vloeien hoor, gelukkig niet! Een dag of vijf, zes. Bedoelde meer dat ik nog niet weet wanneer mijn tweede periode zich aandient!
Ah op die manier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven