Gezondheid alle pijlers

Menstruatie

30-09-2013 12:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben aan de pil en ik had vorige week dus ongesteld moeten worden maar dat word ik dus niet. Ik zet het niet op de pijler zwanger want ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben namelijk. Ik heb wel een testje gedaan van het weekend gewoon voor de zekerheid maar deze was dus ook negatief. Verder ben ik wel redelijk moe en continu trek en borsten een beetje pijn heel af en toe dus wel beetje de symptomen dat ik het zou moeten worden maar het blijft dus toch uit.

Is er een manier waardoor je het een beetje kan opwekken? Misschien stomme vraag maar iemand anders die dit ook heeft gehad? Want ik heb nu ook zo'n opgeblazen gevoel maar verder geen krampen of iets dus ook niet echt het idee dat ik het een deze dagen ga worden.
.
Ik zou toch nog een test doen. Heb je vaker last van pijnlijke borsten? Heb je seks gehad afgelopen maand, zonder andere voorbehoedsmiddelen van de pil?

Bij mij hielp (ben nu gepland zwanger) een vrijpartij om het op te wekken
quote:Doreia schreef op 30 september 2013 @ 12:11:

Ik zou toch nog een test doen. Heb je vaker last van pijnlijke borsten? Heb je seks gehad afgelopen maand, zonder andere voorbehoedsmiddelen van de pil?

Bij mij hielp (ben nu gepland zwanger) een vrijpartij om het op te wekken

Nee normaal eigenlijk nooit echt last van pijnlijke borsten. Heel af en toe vlak voor mijn menstruatie, nu dus ook af en toe, niet de hele dag hoor. Ik heb afgelopen maand 2x seks gehad en alleen de pil geen ander voorbehoedsmiddel. Maar ik heb dus een test gedaan nadat ik dus 'een week' overtijd was en deze was negatief? Dus zwanger is een kleine kans denk ik. Maar vind het wel vervelend.

Verder heb ik geen giga stress oid dus daar kan het ook niet aan liggen.

En een vrijpartij zit er niet in. Hij is nu mijn ex ondertussen dus op die manier opwekken gaat moeilijk.
.
Soms sla je een onttrekkingsbloeding over of is de bloeding minimaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En vergeet niet op tijd met je nieuwe strip te starten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb zelf altijd last van pijnlijke borsten en een opgeblazen gevoel als ik ongesteld moet worden.

Ben je laatst van pil veranderd?
quote:saartje- schreef op 30 september 2013 @ 12:20:

Ik heb zelf altijd last van pijnlijke borsten en een opgeblazen gevoel als ik ongesteld moet worden.

Ben je laatst van pil veranderd?

@fame, nee ik begin op tijd met de nieuwe strip.

@saartje, ik zit sinds 4 maanden aan deze pil. Misschien heeft het daarmee te maken dan ja, zou kunnen.
.
Het komt wel vaker voor bij vrouwen dat de menstruatie soms een maand overslaat. Vooral in de eerste paar maanden. Als je de pil niet bent vergeten, op tijd met de nieuwe strip bent begonnen en ook nog een negatieve zwangerschapstest hebt, is er waarschijnlijk niets aan de hand.
Ff een orgasme kweken, dan komt mijn menstruatie altijd wel op gang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven