Gezondheid alle pijlers

Met bril minder trek in zoetigheid

08-06-2023 15:33 45 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Meestal draag ik contactlenzen, dit wissel ik af met een bril. Nu valt mij op dat wanneer ik mijn bril draag, ik minder trek heb in zoetigheid. Ik vind het wel apart. Zijn er meer forummers die dit zo ervaren?
Ja, natuurlijk. Het wetenschappelijk onderzoek hiernaar heeft een tijdje geleden nog in The Lancet gestaan!
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Iik draag lenzen ivm werk en sport. Bril is inderdaad niet meer helemaal de juiste sterkte. Ik vind bril wel rustiger aan mijn ogen. Geen last van stofjes etc die in je lenzen komen. Ik ben een stress-snoeper.
Alleen tegelijkertijd met mijn feestneus....
Pipodeclown schreef:
08-06-2023 18:25
Iik draag lenzen ivm werk en sport. Bril is inderdaad niet meer helemaal de juiste sterkte. Ik vind bril wel rustiger aan mijn ogen. Geen last van stofjes etc die in je lenzen komen. Ik ben een stress-snoeper.
Geen wc-bril, maar een zen-bril.
Ik heb mijn ogen laten laseren en sindsdien hou ik ook meer van hartig
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Nu ik er bij stil sta zie je ook zelden dikke mensen met een bril
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
madamzonderm schreef:
08-06-2023 16:27
Afbeelding

Zo'n bril?
🤣
pastinaak schreef:
08-06-2023 16:29
ik weet wel dat ik minder goed hoor als ik mijn bril niet op heb. Het klinkt gek maar het is wel zo. @(
Dat is denk ik helemaal niet zo gek. De bril drukt met de pootjes op een bepaalde plek achter je oren waardoor je beter hoort.
Probeer dat ook maar eens zonder bril. Het is mij zelf ook wel eens op gevallen namelijk.
Staat er weer ergens een hek open?

Vreemde topics ineens weer
Frankly my dear, I don"t give a damn
Murgatroyd schreef:
08-06-2023 19:09
Nu ik er bij stil sta zie je ook zelden dikke mensen met een bril
Daarom heb ik mijn bril maar weer aan de wilgen gehangen. Het voelde gewoon niet goed, met mijn lichaamsgewicht.
Als ik mijn bril op heb, ben ik aan het werk. Dus druk en snoep is buiten bereik.
Thuis zet ik hem af en is alles binnen handbereik. :hihi:

Maar als het voor jou werk. Go for it!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dan zie je beter wat je eet.
Dan moet het maar zoals het kan
Murgatroyd schreef:
08-06-2023 19:08
:rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Met bril zie ik de cijfers van de weegschaal beter, maar aangezien die schok slecht is voor mijn humeur, ga ik snoepen....
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2023 19:33
Daarom heb ik mijn bril maar weer aan de wilgen gehangen. Het voelde gewoon niet goed, met mijn lichaamsgewicht.
Voor mij eureka, te dun, mager hoe je het noemen wilt. Geen slagroomdieet, maar linea recta om een bril.
Een vraag: lukt dat met een leesbril van de Hema of beter een van specsavers? Ik kan niet wachten!

Edit, verkeerd gelezen, sorry, vooral geen bril aanschaffen.
En heel snel langs de bakker lopen, zodat je alle lekkers niet ziet.
Vragen, vragen ....
Alles sal reg kom
Murgatroyd schreef:
08-06-2023 19:08
Ik las 'sindsdien hou ik meer van harig'. :rofl:

Afbeelding
hanke321 wijzigde dit bericht op 08-06-2023 20:28
21.98% gewijzigd
Misschien moet ik dan wat vaker mijn bril opzetten, val ik misschien wat af :puh:
In het begin dat ik lenzen droeg moest ik dat nogal aan wennen. Ene oog werd leesoog andere oog werd verte-oog. Dat wennen maakte duizelig, de duizeligheid maakte me misselijk. En toen wilden mijn kinderen naar de kermis......

Ging niet goed met oliebollen. Dus ik herken het wel.
PrettyBrave schreef:
08-06-2023 18:01
Bedoelde ze niet dat ze dikker lijkt op ballerina's? Dat heb ik zelf ook. Net varkenspootjes/hoeven.
Ik hoorde haar dat letterlijk zeggen. Maar misschien bedoelde ze het anders. Ik snap best dat sommigen Ballerina's niet van voordeel voor hun voeten of benen vinden.
Je pense donc je suis
Yraatje schreef:
08-06-2023 19:25
Dat is denk ik helemaal niet zo gek. De bril drukt met de pootjes op een bepaalde plek achter je oren waardoor je beter hoort.
Probeer dat ook maar eens zonder bril. Het is mij zelf ook wel eens op gevallen namelijk.
zou kunnen.... daar heb ik nog niet aan gedacht
ik was liever knolselder....

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven