Met bril minder trek in zoetigheid
donderdag 8 juni 2023 om 15:36
Dat lijkt me heel apart.
Is het niet zo dat je je lenzen in hele andere omstandigheden draagt dan de bril ?
Bijvoorbeeld: lenzen als je uit gaat en dan in de stad allerlei verleidingen ziet en de bril alleen als je thuis zit te werken ?
Ik herken het niet. Jammer - zou best een makkelijk dieet zijn anders.
Is het niet zo dat je je lenzen in hele andere omstandigheden draagt dan de bril ?
Bijvoorbeeld: lenzen als je uit gaat en dan in de stad allerlei verleidingen ziet en de bril alleen als je thuis zit te werken ?
Ik herken het niet. Jammer - zou best een makkelijk dieet zijn anders.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
donderdag 8 juni 2023 om 16:17
Dit vind ik wel een goed suggestie! Dat je je nét iets minder lekker voelt met bril.
donderdag 8 juni 2023 om 16:46
Ik denk dat je onbewust ook lipleest. Ga eens met je rug naar iemand toe zitten, met je bril op, denk dat je dan ook minder goed hoort wat er gezegd wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 8 juni 2023 om 17:04
donderdag 8 juni 2023 om 17:23
donderdag 8 juni 2023 om 17:34
donderdag 8 juni 2023 om 17:49
donderdag 8 juni 2023 om 17:54
Ik zie dit vooral als een enorm goede tip, bedankt Pipo!
Leuk om je brein voor de gek te houden. Dus of je vermoeden nu waar is of niet, omdat je denkt dat het zo is ga je ernaar handelen. Je gaat dus al minder zoetigheid snaaien als je je bril draagt.
Fantastisch...
Leuk om je brein voor de gek te houden. Dus of je vermoeden nu waar is of niet, omdat je denkt dat het zo is ga je ernaar handelen. Je gaat dus al minder zoetigheid snaaien als je je bril draagt.
Fantastisch...
Laat je nieuwsgierigheid naar de ander het altijd winnen van je drang om te oordelen.

donderdag 8 juni 2023 om 18:01
Bedoelde ze niet dat ze dikker lijkt op ballerina's? Dat heb ik zelf ook. Net varkenspootjes/hoeven.MadameBijoux schreef: ↑08-06-2023 17:49
Ik hoorde onlangs nog een vrouw zeggen dat ze nooit Ballerina´s ging dragen want daar werd ze dik van.
donderdag 8 juni 2023 om 18:05

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 8 juni 2023 om 18:09
hahaha nu je het zegt!PrettyBrave schreef: ↑08-06-2023 18:01Bedoelde ze niet dat ze dikker lijkt op ballerina's? Dat heb ik zelf ook. Net varkenspootjes/hoeven.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in