Met de NuvaRing minder zin in sex?
donderdag 22 juli 2010 om 11:00
donderdag 22 juli 2010 om 11:09
donderdag 22 juli 2010 om 11:59
quote:saarah schreef op 22 juli 2010 @ 11:00:
Zeg, een forum is ervoor om dingen te delen hoor, als ik nou graag ervaringen wil lezen van anderen dan mag dat en dat jij nou niks beters te doen hebt dan zo te reageren op een normale vraag, dan moet je misschien eerst maar eens na gaan denken of het bij jou allemaal wel goed zit!!!
Ik heb geen last van een nuva ring in ieder geval dus bij mij zit het wel goed!
Maar moet je hier nou werkelijk 4 topics voor openen??
Zeg, een forum is ervoor om dingen te delen hoor, als ik nou graag ervaringen wil lezen van anderen dan mag dat en dat jij nou niks beters te doen hebt dan zo te reageren op een normale vraag, dan moet je misschien eerst maar eens na gaan denken of het bij jou allemaal wel goed zit!!!
Ik heb geen last van een nuva ring in ieder geval dus bij mij zit het wel goed!
Maar moet je hier nou werkelijk 4 topics voor openen??
woensdag 29 september 2010 om 19:46
Ik ben nu aan mijn tweede ring en mijn libido is van abnormaal hoog naar 0 gezakt.Ik keek eerst net een seksverslaafde maar je zou nu net zo goed een opblaaspop kunnen proberen op te geilen.
Omdat mijn vriend over twee maanden gaat emigreren en ik nog wel wil genieten van de tijd die we nog samen zijn is dit een beetje een domper. Nu misschien maar weer condooms. Als je geen seks wil is anticonceptie immer een beetje nutteloos.
Ik weet dat de pil geen optie voor me is, dus ben benieuwd hoe ik dit op langere termijn moet gaan oplossen. Met de dokter praten dan maar.
Omdat mijn vriend over twee maanden gaat emigreren en ik nog wel wil genieten van de tijd die we nog samen zijn is dit een beetje een domper. Nu misschien maar weer condooms. Als je geen seks wil is anticonceptie immer een beetje nutteloos.
Ik weet dat de pil geen optie voor me is, dus ben benieuwd hoe ik dit op langere termijn moet gaan oplossen. Met de dokter praten dan maar.