Gezondheid alle pijlers

Met de NuvaRing minder zin in sex?

22-07-2010 09:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel alsof ik, sinds ik de NuvaRing gebruik, minder zin heb in sex. Wie heeft daar ook ervaring mee??

Groetjes
Je bent wel erg wanhopig, of niet? Dat je hier drie topics over opent...
Ja, nuvaring was bij mij ook niet echt goed voor mijn libido, werd er daarnaast ook wat 'wiebelig' van. Ben er weer mee gestopt.
Computer says nooooo
Kun je het ook nog ergens anders over hebben dan over die verdomde nuvaring?

Tjeez, trek dat ding eruit en ga over op kapotjes!
Zeg, een forum is ervoor om dingen te delen hoor, als ik nou graag ervaringen wil lezen van anderen dan mag dat en dat jij nou niks beters te doen hebt dan zo te reageren op een normale vraag, dan moet je misschien eerst maar eens na gaan denken of het bij jou allemaal wel goed zit!!!
Ai, ik zie nu pas dat je al tig topics hebt geopend over die nuvaring .. jeetje joh.

Ik werd ook erg geagiteerd van de hormonen in de nuvaring.

Wellicht wordt het tijd het ding eruit te halen en over te stappen op een ander vbm?

Fijne dag nog!
Computer says nooooo
Kennelijk heeft de nuvaring als bijwerking dat je steeds in herhaling vervalt....lijkt me wel lastig.
quote:saarah schreef op 22 juli 2010 @ 11:00:

Zeg, een forum is ervoor om dingen te delen hoor, als ik nou graag ervaringen wil lezen van anderen dan mag dat en dat jij nou niks beters te doen hebt dan zo te reageren op een normale vraag, dan moet je misschien eerst maar eens na gaan denken of het bij jou allemaal wel goed zit!!!

Ik heb geen last van een nuva ring in ieder geval dus bij mij zit het wel goed!

Maar moet je hier nou werkelijk 4 topics voor openen??
Onder de pil was het een stuk minder dan met ring....
Ik heb nergens last van en gebruik al jaren de Nuvaring.

Alhoewel: toen ik een half jaar geleden gestopt was voor een paar maanden steeg m'n libido naar ongekende hoogten.. Mja, nu is het nog steeds prima acceptabel nu ik de ring weer gebruik.
Ik ben nu aan mijn tweede ring en mijn libido is van abnormaal hoog naar 0 gezakt.Ik keek eerst net een seksverslaafde maar je zou nu net zo goed een opblaaspop kunnen proberen op te geilen.

Omdat mijn vriend over twee maanden gaat emigreren en ik nog wel wil genieten van de tijd die we nog samen zijn is dit een beetje een domper. Nu misschien maar weer condooms. Als je geen seks wil is anticonceptie immer een beetje nutteloos.

Ik weet dat de pil geen optie voor me is, dus ben benieuwd hoe ik dit op langere termijn moet gaan oplossen. Met de dokter praten dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven