Met Raam open slapen
zaterdag 26 juli 2014 om 08:05
Goedemorgen. Mijn man slaapt graag met raam dicht maar ik wil hem graag open. Nu zijn we van plek gewisseld zodat ik aan de kant van het raam slaap ( hij klaagde over keelpijn, stijve nek etc) dus ik dacht ; wat een aansteller ik ga wel bij het raam. Nu word ik wakker met... Je raadt het al....keelpijn en een stijve nek ( sorry schat ) heeft iemand tips? Kan toch niet heel de zomer met het raam dicht slapen?
zaterdag 26 juli 2014 om 11:20
Ik heb het een paar keer geprobeerd met raam open te slapen vooral met dit warme weer. Van de auto's die voorbij rijden heb ik weinig last dan maar ik word altijd wakker van die mensen die het stappen weer naar huis gaan een luidkeels door de straat komen wandelen. En dan zijn er ook nog mensen die 's nachts nog hard gaan kletsen onder mijn raam omdat de auto van iemand uit een stapgroepje onder mijn raam staat. Soms heb ik het idee van laat ik een emmer water pakken en die naar buiten gooien als het te lang duurt.
Dus mijn raam is 's nachts altijd dicht. Met warme dagen staat mijn raam overdag of 's avonds als ik nog geen licht hoef aan te doen open.
Dus mijn raam is 's nachts altijd dicht. Met warme dagen staat mijn raam overdag of 's avonds als ik nog geen licht hoef aan te doen open.
zaterdag 26 juli 2014 om 11:20
Wij hebben altijd de ramen open, dag en nacht. We hebben goede horren, dus geen last van beestjes binnen en op de ramen zitten van die ijzeren stangen, dus er kan geen inbreker in. We houden van frisse lucht, zomer en winter. Heb nog nooit een zere keel of stijve nek gehad van open ramen....... Wel van minder weerstand of een verkeerde beweging .
zaterdag 26 juli 2014 om 11:27
Hier klaagt mijn vriend S winters ook over. Hoor ook duidelijk aan z'n stem dat hij ook echt keelpijn heeft maar bleef toch denken dat het tussen z'n oren zat.
Dus heb het getest (normaal zetten we het raam open tot hij ging slapen, geen last. Ik heb het raam s nachts opengezet), en jawel keelpijn...
Maar goed dit gaat om vriestempraturen
Dus heb het getest (normaal zetten we het raam open tot hij ging slapen, geen last. Ik heb het raam s nachts opengezet), en jawel keelpijn...
Maar goed dit gaat om vriestempraturen
zaterdag 26 juli 2014 om 11:38
zaterdag 26 juli 2014 om 12:17
quote:minnimouse schreef op 26 juli 2014 @ 09:07:
[...]
Wat een onzin. Ik vind dat het erg afkoelt 's nachts. Het is niet zo dat je momenteel je bed uitzweet. Bovendien is de één gevoeliger dan de ander dus meteen lopen roepen dat iets aanstellersgedrag is, is heeeeel erg bijzonder.Ik heb al de hele week de deur open. En echt niet dat het koud is hoor. Slaap ik nog naakt ook...
[...]
Wat een onzin. Ik vind dat het erg afkoelt 's nachts. Het is niet zo dat je momenteel je bed uitzweet. Bovendien is de één gevoeliger dan de ander dus meteen lopen roepen dat iets aanstellersgedrag is, is heeeeel erg bijzonder.Ik heb al de hele week de deur open. En echt niet dat het koud is hoor. Slaap ik nog naakt ook...