Gezondheid alle pijlers

Microgynon ED?

30-03-2010 12:25 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit er geen bijsluiter bij waar dat in staat? Misschien als je die eerst leest, dat je dan een stuk wijzer bent.
quote:Kym schreef op 30 maart 2010 @ 16:24:

Ah super Ika, dan weet ik het nu zeker!

Hoe zit het trouwens met het switchen naar een andere pil? Is dat gewoon te doen of zijn daar ook weer regeltjes voor?Zoals Singalala al zei: stopweek overslaan als je switcht naar een andere pil.
Je mag ook in/na je stopweek weer beginnen, maar het is wrs daar iets onbetrouwbaarder door

"Starten met microgynon: Bij overschakeling van een ander OAC: bij voorkeur beginnen op de dag na inname van de laatste actieve tablet, uiterlijk op de dag na de gebruikelijke stopweek van het voorafgaande OAC."
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Hmm, ik zit al in de stopweek; maandag vorige week laatste pil geslikt en zou dus vanavond weer moeten beginnen....
quote:Kym schreef op 30 maart 2010 @ 18:57:

Hmm, ik zit al in de stopweek; maandag vorige week laatste pil geslikt en zou dus vanavond weer moeten beginnen....Dat kan ook, maar vanavond weer beginnen dan.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik zou die ijzertabletten idd gewoon weglaten en alleen de 21 actieve pillen slikken.

Dan slik je uiteindelijk precies hetzelfde als 'onze' microgynon 30. Hierbij de bijsluiter:

http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h08204.pdf
Dank je wel Tang, voor het bijvoegen van de bijsluiter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven