Mijn duim doet vreemd.
maandag 30 juli 2012 om 23:18
Sinds 3 dagen gaat er regelmatig, elke paar uur een aantal keer, een soort spasme door mijn duim. Ik voel het vanuit mijn pols en dan wiebelt de duim een paar keer naar binnen. (of, misschien beter gezegd, hij word samengetrokken?)
Ik probeerde al te googlen, maar ik kan geen juiste bewoording vinden.
Herkent iemand dit?
Ik probeerde al te googlen, maar ik kan geen juiste bewoording vinden.
Herkent iemand dit?
maandag 30 juli 2012 om 23:24
maandag 30 juli 2012 om 23:39
Triggerfinger denk ik niet, want hij wiebelt echt, en niet knappen oid.
Tremor, lijkt erop en zag ook meteen staan dat het verergerd kan worden door te veel schildklier hormoon. Nu heb ik wel met mijn schildklier maar juist veel te langzaam.
Maar dat tremor klinkt wel erg.
(naja als het aanhoud kom ik vanzelf binnenkort weer bij de dokter voor andere dingen kan ik meteen medisch verantwoord advies vragen.)
Tremor, lijkt erop en zag ook meteen staan dat het verergerd kan worden door te veel schildklier hormoon. Nu heb ik wel met mijn schildklier maar juist veel te langzaam.
Maar dat tremor klinkt wel erg.
(naja als het aanhoud kom ik vanzelf binnenkort weer bij de dokter voor andere dingen kan ik meteen medisch verantwoord advies vragen.)
dinsdag 31 juli 2012 om 09:19
dinsdag 31 juli 2012 om 18:45
[quote]moeilijkenaam schreef op 31 juli 2012 @ 09:19:
[...]
Nee, dat is ook niet mijn verwachting hoor haha. Was alleen benieuwd omdat ik het niet ken. Meestal volstaat google, maar zonder juiste bewoordingen kwam ik niet ver.[/quote]
Klopt,had ik ook de eerste keer dat ik er s'nachts wakker van werd,gelukkig heb ik een zus die verpleegkundige is,en het s'morgens vroeg kon vragen.....lol
[...]
Nee, dat is ook niet mijn verwachting hoor haha. Was alleen benieuwd omdat ik het niet ken. Meestal volstaat google, maar zonder juiste bewoordingen kwam ik niet ver.[/quote]
Klopt,had ik ook de eerste keer dat ik er s'nachts wakker van werd,gelukkig heb ik een zus die verpleegkundige is,en het s'morgens vroeg kon vragen.....lol