Gezondheid alle pijlers

Mijn kat heeft iets raars aan zn staart??

25-11-2013 00:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me kat heeft iets raars aan zn staart, weet iemand wat het is.!? Ik ga morgen naar de DA ..
Tuurlijk weten wij dat, dat zien we dwars door het scherm heen.
Zo te horen is het een klavertje vier in vermomming. Wel laten zitten hoor, anders brengt het geen geluk!
Een staart-ufo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of....

Een staart-hoax.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En morgen naar de DA gaan is denk ik sowieso een betere keuze.
Ik denk dat er een tweede staart uitgroeit.
Of hij is zichzelf aan het klonen.
quote:Istar_ schreef op 25 november 2013 @ 00:43:

Of hij is zichzelf aan het klonen.Een gekloonde kattenstaart i.p.v lammetje, dát zou nou nog eens nieuws zijn.
quote:Enn schreef op 25 november 2013 @ 00:45:

[...]

Een gekloonde kattenstaart i.p.v lammetje, dát zo nou nog eens nieuws zijn.Toch cool als er een hele nieuwe kat uit die staart groeit.
Ohja , voor één ieder die zich stoort: Enn wat ben jij toch een zure, zeikerige (en dit is mijn laatst verworven term) trut. Waarom kan er nou nooit eens gewoon gereageerd worden. Wéhwéhwéh....... Etc.

Nou TO en mogelijke anderen; hierbij mijn antwoord:

Ik ken jouw kat niet, ik weet niet wat er mis is met zijn staart en tóch stel je hier ook aan mij de vraag of ik weet wat er mis is met de staart van jouw kat. Nee dus, ik weet niet wat er mis is met de staart van jouw kat. Zeker niet als jij alleen de vraag stelt : Weet jij wat er mis is met de staart van mijn kat?

Ennnnnn dan rijst bij mij de vraag of het wellicht een ufo dan wel hoax zou kunnen zijn he?

Meer informatie over de gesteldheid van de staart van de kat zou een OP ietwat handiger lezen. Naar de DA gaan is een nog beter plan.
O ja de

Istar wat ben je toch een zure, zeikerige (en dit is mijn laatst verworven term) trut. Waarom kan er nou nooit eens gewoon gereageerd worden. Wéhwéh....... Etc

kreeg ik vanavond nog.

TO, zie antwoord van Enn.

Zure zeikerige lievelings-trut van me.
Het erge was, ik reageerde normaal!

Ik ben dus echt een zure, zeikerige sloot
quote:Istar_ schreef op 25 november 2013 @ 00:56:

Het erge was, ik reageerde normaal!

Ik ben dus echt een zure, zeikerige sloot Gewoon een elektrische luchtverfrisser kopen want die stop je *plop* in het stopcontact en dan ruik jij binnen een mum van tijd weer naar Lelietjes van Dalen hoor!
Zou dat helpen? Scheelt weer douchen.
quote:aeny schreef op 25 november 2013 @ 00:34:

Me kat heeft iets raars aan zn staart, weet iemand wat het is.!? Dat is nou je kat.
Bah
Was de kop laatst jarig? Dan is het logisch, want dan is dit een jaloerse reactie op de pootjes die wel mee mochten feesten. Zou het nog even aankijken hoor.
quote:573g8b schreef op 25 november 2013 @ 01:41:

[...]

Dat is nou je kat.
quote:573g8b schreef op 25 november 2013 @ 01:41:

[...]

Dat is nou je kat.
Een omschrijving zou handig zijn. Is het een bruin bolletje? Dan zou het een Teek kunnen zijn, die kun je er met een tekenpen uithalen.

Anders even naar de dierenarts als je het vertrouwt
En? Ben je al bij de dierenarts geweest?
quote:harrods schreef op maandag 25 november 2013 01:52 Was de kop laatst jarig? Dan is het logisch, want dan is dit een jaloerse reactie op de pootjes die wel mee mochten feesten. Zou het nog even aankijken hoor.Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven