Gezondheid alle pijlers

Mirena pijnen na 5 maanden

23-10-2010 22:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello forummers ,,

ik heb begin juni mijn mirena laten zetten.

Ik had er hevige pijnen van..

Na 3 maanden had ik geen last meer en werd ik ook niet meer ongesteld.

Nu heb ik sinds een week of 2 weer last van menstruatieachtige pijnen. Ze zijn af en toe net zo heftig als in het begin.

Heeft iemand hier ervaring mee? En ja, ik bel maandag de HA ..

Groetjes
er is toevallig vandaag een andere topic over mirena geopend..wellicht kun je daar ook het e.e.a. nalezen.

veel succes!
Volgens mij gaat dat topic niet over een mirena na 5 maanden. De meesten hebben geen klachten meer na 3. Vandaar dat ik mijn eigen topic open .
Oh jee, zeg dit nou niet... ik laat over ruim een week een mirena zetten
Misschien word je gewoon weer ongesteld?

Ik heb mijn Mirena nu 13 maanden en heb na het plaatsen nog 4,5 maand gevloeid. Toen dat over was, hoopte ik dat ik er helemaal vanaf was, maar sindsdien ben ik weer stipt om de 4 weken ongesteld. En het lijkt ook wel of de aanloop er naartoe nog langer is dan voor ik de spiraal had. Dus ik voel ruim een week van tevoren al dat ik ongesteld ga worden.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Hmm ik hoop het want ik ga me er nu wel zorgen over maken..

Ik vind de pijnen zo heftig..

@agent; het zal wel goedkomen hoor! Ik ben nog steeds blij met het feit dat ik geen pilvergetenpaniek gedachten meer heb :)!
hoi

bij mij hebben ze voor de 2de keer een mirena geplaatst maar helaas zonder succes ook veel rugpijn

moet 4 november een baarmoederverwijdering ondergaan omdat ik nu al een jaar lang aan een stuk door vloei

heb ook een onderwerp geplaatst .

groetjes sylvia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven