Mirena spiraaltje
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:55
Hi,
Ik heb een maand of 4 geleden een mirena spiraaltje laten plaatsen. Na een week of 4 wel iets gehad wat op ongesteldheid leek, maar sindsdien niet meer. Op zich natuurlijk heel relaxt maar twijfel nu of het wel goed is, tegelijkertijd vind ik het ook weer wat zeikerig om naar de ha te gaan omdat ok nergens echt last van heb...
Hoe zijn jullie ervaringen met mirena?
Thanks!
Ik heb een maand of 4 geleden een mirena spiraaltje laten plaatsen. Na een week of 4 wel iets gehad wat op ongesteldheid leek, maar sindsdien niet meer. Op zich natuurlijk heel relaxt maar twijfel nu of het wel goed is, tegelijkertijd vind ik het ook weer wat zeikerig om naar de ha te gaan omdat ok nergens echt last van heb...
Hoe zijn jullie ervaringen met mirena?
Thanks!
woensdag 7 augustus 2013 om 08:54
woensdag 7 augustus 2013 om 16:19
Heb ook 5 jaar een Mirena gehad en niet meer ongesteld geweest op wat spotting na. Ik heb mijn Mirena wel in het ziekenhuis laten plaatsen en daar hoorde standaard een controle bij na een paar weken met een inwendige echo. Ze keken toen of ie goed op zn plek stond. Dat vond ik wel heel geruststellend!
woensdag 7 augustus 2013 om 16:26
quote:igirl81 schreef op 07 augustus 2013 @ 15:08:
Hoeveel topics over de mirena willen we nog openen zeg! Dit is topic nummer weet ik hoeveel!!! Ff terug lezen misschien??
Wat maakt dat nou uit, het forum is er toch voor.
Lekker een topic openen als je dat wil hoor
Hoeveel topics over de mirena willen we nog openen zeg! Dit is topic nummer weet ik hoeveel!!! Ff terug lezen misschien??
Wat maakt dat nou uit, het forum is er toch voor.
Lekker een topic openen als je dat wil hoor
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.

donderdag 8 augustus 2013 om 10:09