Gezondheid alle pijlers

Misselijkmakende hoofdpijn - wat kan ik nog doen?

20-05-2024 15:45 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Inmiddels heb ik al 7 weken constant hoofdpijn en ik word er gek van.

Onderzoeken zijn in gang gezet en ik wil natuurlijk niet vragen om een diagnose, maar wie weet heeft iemand nog een idee ter verlichting (in afwachting van de rest) waar ik zelf niet op kom. Inmiddels zou ik nog een levende kip eten als ik wist dat dat zou helpen.

Wat ik al heb geprobeerd:
- pijnstillers, een spiegel opbouwen, maar het doet niets of nauwelijks wat. Paracetamol, aspirine, ibuprofen en paracetamol met cafeïne;
- meer slapen
- stoppen met koffie
- wat meer eten (wel lekker, maar geen effect)
- nek en schouders masseren (wel lekker, maar geen effect)
- sporten (bij beweging en bij voorover buigen word het heviger, dus geen succes)
- ontspanningsoefeningen
- geen schermen buiten werktijd
- werken met een zonnebril en oordopjes
- osteopaat

Niks lijkt te helpen. Het is een constante pijn rechts in mijn hoofd die af en toe zo hevig wordt dat ik er misselijk van word, sinds Pasen dus al.

Wie heeft er nog een suggestie? Ik hoorde iets over muntolie op je slapen, tijgerbalsem, misschien toch die kip?
RRR
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat fijn!! Leek dus wel of je eerder in de migraine bleef 'hangen'. Wat de trigger is, is vaak moeilijk achter te komen. Dan denk je dat je iets gevonden hebt en dan blijkt het toch weer wat anders te zijn. Bij mij vaak pollen, rode wijn (eigenlijk bijna alle alcohol) maar het lijkt ook heel vaak random. Soms gaat ook 'gewone' hoofdpijn over in migraine bij mij. En als je pech hebt triggert de ene aanval de weer volgende. Daar is zonder speciale migraine medicatie heel lastig uit te komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heerlijk dat de pijn weg is!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven