Gezondheid alle pijlers

Moderator

27-04-2006 23:42 580 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kun je verzoekjes doen met betrekking tot de pijler Gezondheid. Ook mededelingen met betrekking tot Gezondheid zullen hier gedaan worden.Met vriendelijke groet,viva-angel3 vivaangel3@gmail.com bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Je mailadres is verzonden Elsje!
Alle reacties Link kopieren
Je mailadres is verzonden Elsje!
thanks angel
Alle reacties Link kopieren
hey angel,



door de traagheid per ongeluk 5 keer dezelfde post gedaan, lijkt me nogal veel...;) Wil je er vier weghalen? Topic Munchausen by proxy
Alle reacties Link kopieren
Done! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel,Er staan twee dezelfde topics in deze pijler, die heten allebei 'Lui oog'.Groetjes Luciel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi engeltje :),



reclame gespot in het topic over regressietherapie/hypnose bij kinderen: cecha  26-6 9:25
Alle reacties Link kopieren
@Luciel, ik heb het dubbel topic verwijderd, bedankt voor het melden!

@Nippo, de reclame is verwijderd, bedankt voor het melden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel,



Waarom is 'herkent iemand deze klachten' gesloten? Ik kon geen reden vinden?
Alle reacties Link kopieren
oepsssssss, reden gevonden...



:$
Alle reacties Link kopieren
angel.



in het topic pijn in arm na operatie staat 3 keer dezelfde posting van mij.

zou je er 2 kunnen verwijderen.
Alle reacties Link kopieren


angel.



in het topic pijn in arm na operatie staat 3 keer dezelfde posting van mij.

zou je er 2 kunnen verwijderen.



Het heeft even geduurd, maar er zijn er twee verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Zou je de topic Antibiotica en Mirena wat is het risico? willen verwijderen?

Ik heb het namelijk onder een ander onderwerp geplaatst.



Bedankt
Alle reacties Link kopieren


Zou je de topic Antibiotica en Mirena wat is het risico? willen verwijderen?

Ik heb het namelijk onder een ander onderwerp geplaatst.



Bedankt

Het topic is verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Angel, zou jij mij kunnen vertellen bij wie ik mijn inlog-moeilijkheden kan neerleggen.



Precies weten wat er mis gaat weet ik niet, al moet ik elke keer opnieuw als ik wil inloggen een inlogcode toegestuurd krijgen. Dit begint wat vervelend te worden.



Voorheen had ik gewoon mijn wachtwoord totdat deze niet meer geaccepteerd werd.



Hoop dat het  opgelost kan worden,

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Nadja, weet je zeker dat je op 'log in' klikt na het invullen van je e-mail adres en wachtwoord, en niet op 'registreer'? Als je op 'registreer' klikt, krijg je inderdaad een nieuw wachtwoord toegestuurd. Tot enige tijd geleden waren die twee knoppen omgedraaid.

Als dat het niet is, kun je het best even naar de forummailbox ([fgcolor=#0000ff]forum@viva.nl[/fgcolor]) mailen.
Alle reacties Link kopieren


Nadja, weet je zeker dat je op 'log in' klikt na het invullen van je e-mail adres en wachtwoord, en niet op 'registreer'? Als je op 'registreer' klikt, krijg je inderdaad een nieuw wachtwoord toegestuurd. Tot enige tijd geleden waren die twee knoppen omgedraaid.

Als dat het niet is, kun je het best even naar de forummailbox ([fgcolor=#0000ff]forum@viva.nl[/fgcolor]) mailen.
Hoi,



Morgen nog eens proberen met het wachtwoord die ik nu heb gekregen (en de vorige die ik had werd weer niet geaccepteerd) en kijken of ik morgen met deze weer kan inloggen.

En zal extra opletten dat ik log in gebruik!

Zoniet dan mail!



Bedankt!



Alle reacties Link kopieren
angel, zou je het topic morning after pil van mij willen sluiten? ik heb het antwoord op mijn vraag! :) thanx in advance!
Alle reacties Link kopieren
angel, zou je het topic morning after pil van mij willen sluiten? ik heb het antwoord op mijn vraag! :) thanx in advance!
Topics worden alleen op verzoek gesloten als ze heel erg persoonlijk zijn. En alhoewel 'jouw' topic op een bepaald punt wel enigszins persoonlijk wordt, is de algemeenheid van je vraag en het vervolg daarop doorslaggevend. Het topic wordt dus niet gesloten.
Alle reacties Link kopieren
oh oke :D geen probleem hoor, ik dacht alleen maar dat dat gewoon common was om te doen. van mij hoeft ie niet dicht, ik dacht alleen mijn "rommel" op te ruimen ;) thanx anyway!
Ik vraag me af of er een apart forumonderdeel 'psyche' kan komen. Nu staan psychologisch gerelateerde vragen en problemen soms bij gezondheid, soms bij overige... wat niet heel overzichtelijk is.

Misschien is hier onder de andere forummers ook belangstelling voor?
Alle reacties Link kopieren
Bananinha, de pijlers die er nu zijn, zijn bepaald door de Viva-redactie, en blijven zoals ze zijn. Op het vorige Viva-forum hadden we binnen sommige pijlers subpijlers, en wat jij noemt zou destijds een goede optie geweest zijn voor een subpijler (dus een pijler binnen een pijler). Er is wel eens een enquete geweest t.a.v. het herinvoeren van subpijlers op dit nieuwe forum, maar de uitslag was negatief. Er komen dus geen subpijlers op dit forum. De enige optie die ik voor je heb, is zelf een algemeen topic te openen voor psyche-gerelateerde klachten en symptomen, en dat topic wil ik dan eventueel wel voor je vastzetten (dus bovenaan).
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'De rol van de huisarts' is verwijderd. Het forum is niet bedoeld voor o.a. studie-opdrachten.
Alle reacties Link kopieren
hoihoi, zou je mijn mailadres naar miep666 willen sturen? alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
hoi,



zou je aub het topic 'dochter van 7 rode poep....' willen verwijderen?



Hartelijk dank, fj
Alle reacties Link kopieren
Hoi Angel, om 9.03 heeft Einzel het topic "Voor Dames/Heren met Hyve" geopend. Beetje vaag topic met alleen een link naar de chat/vriendensite Hyves (de link werkt overigens niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven