Gezondheid alle pijlers

Moedervlek

30-07-2014 11:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, even m'n hart luchten. Ik heb 1 week geleden een moedervlek weg laten halen (onderop de voet). De dermatoloog vond hem 'asymmetrisch' maar 'ze dachten zeker niet aan iets ernstigs'.

Hij hoefde er niet persé uit, ze wilden hem ook 'opvolgen' met controles. Toch maar eruit laten halen.

Vandaag krijg ik uitslag.

Toch zenuwachtig...

En best last van de hechtingen, het trekt en doet pijn, kan niet staan op het been (handig met jonge kinderen in huis...).

Wachten duurt echt lang als je een uitslag verwacht, heb het nu al 2x eerder gehad (bij een soort wrat en bij een knobbeltje in m'n borst).
Wat goed dat je hem hebt laten weghalen, beter het zekere voor het onzekere nemen! Maar de dermatoloog gaf dus al aan dat hij waarschijnlijk gewoon goedaardig was, ga daar maar van uit totdat je bericht hebt gehad. Probeer je niet te druk te maken, maar snap dat je het wel spannend vind!

Ik heb ook meerdere moedervlekken laten weghalen, en de voorspellingen van de dermatoloog over wel/geen goedaardige moedervlekken waren allemaal juist!

Laat je nog even weten wat de uitslag was?
Ja, ik probeer me niet druk te maken. Heb er deze week ook niet veel aan gedacht, maar die laatste uurtjes duren ineens lang :-)

Ik laat het even weten!
In ieder geval goed dat je het even na laat kijken! Laten we er vanuit gaan dat er niets aan de hand is zolang je de uitslag niet weet. Anders zit je jezelf nu alleen maar gek te maken!
Het is goed! Helemaal niks bijzonders aan de hand. Ze zeiden er wel bij dat ze zelf toch ongerust waren geweest dat het huidkanker zou zijn (hoewel niet in een ernstig stadium).

Maar dat maakt nu niet meer uit, ben heel opgelucht.
Wat fijn! Goed om te horen! Toch een opluchting hè? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven