My story, reactie's please ;
dinsdag 24 april 2012 om 11:13
Spontane blauwe plekken.
ik ben een spontane meid van 17, ik hou van allerlei dingen, en een maand geleden had ik plots blauwe plekken.
kwalen
* Hoofdpijn/migraine "had meidicijnen maar hielpen niet"
* Onregelmatig ongesteld "ziekenhuis bleek alles goed te zijn"
* Slaapgebrek "had twee jaar geleden slaappillen hielp niet"
* Keel wat opgezet "rook minder"
* Spontane blauwe plekken.
* Last van stemmingsbuien.
* Alles doet pijn
bij het ziekenhuis hadden ze me bloed afgenomen en alles bleek goed te zijn.
me blauwe plekken worden alleen maar erger maar trekt niet weg, afgelopen vrijdag bleek in me gezicht ook blauwe plekken te zitten, dat was de druppel.
Ik kreeg advies van me stiefmoeder dat ik b12 moet slikken dus dat slikte ik, maar daar kan ik tot me spijt niet tegen, ik krijg jeuk op me armen en in me gezicht, me keel die slaat helemaal dicht.
iemand enig idee wat dit kan zijn, en wat ik kan doen?
xPrincessSell.
ik ben een spontane meid van 17, ik hou van allerlei dingen, en een maand geleden had ik plots blauwe plekken.
kwalen
* Hoofdpijn/migraine "had meidicijnen maar hielpen niet"
* Onregelmatig ongesteld "ziekenhuis bleek alles goed te zijn"
* Slaapgebrek "had twee jaar geleden slaappillen hielp niet"
* Keel wat opgezet "rook minder"
* Spontane blauwe plekken.
* Last van stemmingsbuien.
* Alles doet pijn
bij het ziekenhuis hadden ze me bloed afgenomen en alles bleek goed te zijn.
me blauwe plekken worden alleen maar erger maar trekt niet weg, afgelopen vrijdag bleek in me gezicht ook blauwe plekken te zitten, dat was de druppel.
Ik kreeg advies van me stiefmoeder dat ik b12 moet slikken dus dat slikte ik, maar daar kan ik tot me spijt niet tegen, ik krijg jeuk op me armen en in me gezicht, me keel die slaat helemaal dicht.
iemand enig idee wat dit kan zijn, en wat ik kan doen?
xPrincessSell.
dinsdag 24 april 2012 om 11:23
dinsdag 24 april 2012 om 11:28
quote:kaatje_85 schreef op 24 april 2012 @ 11:27:
Ik vind het trouwens wel verdacht dat je een ''spontane'' meid bent van 17. Dan is er iets goed mis, dat kan niet anders!
Als je nou gewoon een ''gewone'' meid van 17 was, of een ''muurbloempje'', dan was het wellicht allemaal minder ernstig met je gesteld geweest...
Ik schrik vooral van de stemmingsbuien...!
Vraag een second opinion bij een arts als je het niet vertrouwt.
Ik vind het trouwens wel verdacht dat je een ''spontane'' meid bent van 17. Dan is er iets goed mis, dat kan niet anders!
Als je nou gewoon een ''gewone'' meid van 17 was, of een ''muurbloempje'', dan was het wellicht allemaal minder ernstig met je gesteld geweest...
Ik schrik vooral van de stemmingsbuien...!
Vraag een second opinion bij een arts als je het niet vertrouwt.
dinsdag 24 april 2012 om 11:50
Op naar de huisarts!
B12 tekort kan je niet altijd aanvullen door tabletten. B12 wordt in je lijf omgezet door een ander stofje zodat je het kan opnemen. Als je die andere stof niet hebt dan kan je 100kilo B12 slikken maar komt er nog niks binnen. Vaak moet je dan B12 injecteren.
Ben je heftig ongesteld? Misschien is het een idee om meer ijzer te eten (bijvoorbeeld appelstroop) voedingscentrum over ijzer
B12 tekort kan je niet altijd aanvullen door tabletten. B12 wordt in je lijf omgezet door een ander stofje zodat je het kan opnemen. Als je die andere stof niet hebt dan kan je 100kilo B12 slikken maar komt er nog niks binnen. Vaak moet je dan B12 injecteren.
Ben je heftig ongesteld? Misschien is het een idee om meer ijzer te eten (bijvoorbeeld appelstroop) voedingscentrum over ijzer
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 24 april 2012 om 12:07
dinsdag 24 april 2012 om 12:12
quote:borderwalk schreef op 24 april 2012 @ 11:40:
Briljante poll
Poll: Heb jij hier last van?
3. Nee 1. Ja 2. Soms
Wat maakt het uit waar wij last van hebben?
Nou Polletje terug dan;
1 niets
2 ze komt zo met een product op de proppen wat er tegen zou helpen
3 na haar eerste (nu 3) posting(s) hier komt ze serieus reageren
Briljante poll
Poll: Heb jij hier last van?
3. Nee 1. Ja 2. Soms
Nou Polletje terug dan;
1 niets
2 ze komt zo met een product op de proppen wat er tegen zou helpen
3 na haar eerste (nu 3) posting(s) hier komt ze serieus reageren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven