Gezondheid alle pijlers

Na griep nu heel duizelig

24-02-2013 14:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bijna een week ziek, erge griep gehad, 40 graden koorts, hoesten etc. Sinds gisteravond heb ik last van extreme duizeligheid. Beetje hetzelfde gevoel als je na een avondje stappen in bed ligt en je het gevoel hebt alsof de kamer of je bed draait. Of alsof je uit een zweefmolen op de kermis stapt. Heel irritant en vervelend gevoel. Het gaat niet weg als ik ga liggen. Gisteravond was ik ook misselijk maar dat is nu weg. Denken jullie dat dit gewoon bij de griep hoort? En hebben jullie dit gehad tijdens de griep? Heb zelf nooit griep en dit ook nog nooit gehad.
Ja, dat kan erbij horen en gaat vanzelf over als je herstelt en normaal gaat eten.

Herstellen van griep kan wel 1-2 weken in beslag nemen.
Ja denk het wel, kan weken duren als je echt griep hebt inclusief duizeligheid.
Ik heb het vorige keer heel erg gehad. Zo extreem dat ik niet overeind kon komen. Dat heb ik niet snel, dus voor mij was ´t ook een onaangename verrassing. Wellicht is het middenoor of binnenoor van slag door de infectie.

Bij mij heeft het een dag geduurd. Ik merkte vanzelf dat het weer over was.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik heb ook griep gehad en ben nog ruim een week echt niet fit geweest, moe, hoofdpijn, benauwd, hoesten. Nu gaat het langzaam wat beter.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het kan ook een infectie aan je evenwichtsorgaan zijn. Is een redelijk bekend verschijnsel na griep of een andere infectie. Niks ernstigs, maar wel heel vervelend. Als je er morgen nog last van hebt, zou ik even naar de huisarts gaan. Deze kan dat vaststellen. Als dat het namelijk is, moet je juist niet rustig aan doen en gaan liggen, maar juist blijven bewegen. Meestal krijg je dan ook oefeningen mee.

Ik heb dit zelf ook gehad en herken je klachten (duizelig en misselijk).
Ik zou morgen wel even huisarts bellen als het niet over is. Ik heb ooit van een huisarts gehoord dat koorts (bij griep) niet langer mag duren dan 3 a 4 dagen en dat je daarna aan de bel moet trekken. En 40 graden is erg hoog.
Mijn zus heeft het ookg ehad na heftige griep vorige week, bleek ontsteking op evenwichtsorgaan te hebben. Ik zou morgen even met de huisarts overleggen. Zus kreeg antibiotica, speciale pillen tegen de misselijkheid en advies om rustig aan te doen, geen onverwachte bewegingen e.d. geen tv aan. Elke beweging van zichzelf of van andere binnen haar gezichtsveld werd ze hondsberoerd van.
Logisch toch als je een week plat gelegen hebt dat je weer moet wennen aan het op zijn?

Heel je evenwichtsorgaan heeft plat gelegen.

Zou het 1 of 2 dagen aankijken dat je op bent,en anders naar de dokter gaan.

En "echte"griep kan wel 3 weken duren voor je weer helemaal de oude bent helaas.
Ik heb het laatst ook gehad na een zware griep. Ik kon enkel zitten en liggen,en vooral niet te veel m'n hoofd bewegen. Het hoort erbij blijkbaar. Het heeft bij mij 24 uur geduurd. Sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven