Gezondheid alle pijlers

naakt bij de dokter

03-08-2009 16:58 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn jullie al eens naakt moeten gaan bij een dokter? In welke omstandigheden en vonden jullie dit niet vervelend?

Ik recent de eerste maal bij de huidarts ter controle van mijn moedervlekken (gelukkig enkel de bovenkant moeten laten zien). Vond nog meevallen omdat ik mijn bh enkel even kort naar boven moest doen dus was niet echt beschaamd.

en recent ook mijn wijsheidstanden laten trekken en daarvoor moet de bh uit dus hebben enkele verpleegkundigen toen ook mijn bovenkant gezien
tja leuk is het niet maar een probleem ervan maken doe ik ook niet.
Waarom moet er bij het trekken van je kiezen je bh uit??Nooit van gehoord.
Voor het trekken van je verstandskiezen je beha uit????
Wacht maar tot je gaat bevallen... dan is de onderkant aan de beurt.
Allez moet ge in België uw beehaatje uit in den operatiekamer?
ach het is niet mijn favoriete bezigheid maar als het moet dan moet het.

en is 13 je leeftijd? wacht dan maar op de tijd dat je met je benen wijd bij de dokter ligt
ooooh wat erg, dat had ik niet eens gelezen wahahahaha

Nou ja, toen ik mijn verstandskiezen liet trekken wilden ze dat ik in een lakstring kwam, met tepelflossen en stripperheels. Niks vreemds aan toch?!
Ik heb totaal geen problemen met blote borsten in combinatie met huisarts.

Stond daar een keertje bijna in mijn nakie omdat ik van top tot teen onder de uitslag zat. Pakt ie er een boek bij met allemaal foto's van eczeemhuidjes, schimmelhuidjes, etc. Vraagt ie aan mij "Welke vindt je zelf het meest lijken". Jaaaaaaah, zo kan ik het ook!
Ik kleed me altijd uit in de drogist als ik iets voor mijn kalknagels wil dus bij de tandarts vind ik het ook geen probleem om mn bh uit te doen.
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2009 @ 17:00:

Waarom moet er bij het trekken van je kiezen je bh uit??Nooit van gehoord.
Waarvoor ik ook bij die man kom, altijd moet ik nakend...

Tegenwoordig kleed ik me vast uit in de wachtkamer, scheelt weer duurbetaalde tijd van ome dokter!
mamalief, zit jij naakt in de wachtkamer!?
Ik moest laatst naar de psych, moest ik ook bloot. Sterker nog: moest met mn benen wijd. Hij had het over adhd die veroorzaakt kan worden door de verkeerde stand van de g-spot.

Het zal wel, hij heeft ervoor gestudeerd, ik niet.
quote:blond009 schreef op 03 augustus 2009 @ 17:02:

Wacht maar tot je gaat bevallen... dan is de onderkant aan de beurt.Alsof je je daar dan op dat moment druk om maakt.......
quote:Rollergirl schreef op 03 augustus 2009 @ 17:09:

mamalief, zit jij naakt in de wachtkamer!?ja, is dat schokkend?
quote:fleurtje schreef op 03 augustus 2009 @ 17:10:

Ik moest laatst naar de psych, moest ik ook bloot. Sterker nog: moest met mn benen wijd. Hij had het over adhd die veroorzaakt kan worden door de verkeerde stand van de g-spot.

Het zal wel, hij heeft ervoor gestudeerd, ik niet.Herkenbaar, heb ik ook gehad. Die G spot kunnen ze tegenwoordig opvullen, waardoor de stand wordt gecorrigeerd. Daarvoor moet je naar de mondhygienste. Zo gepiept.
Wacht maar tot je 30 wordt, mag je met je benen wijd bij de doc en eenden zijn nooit meer hetzelfde.

En als je zwanger bent en een echo voor de 12 weken moet.

En als je bij de GGGD langs gaat voor een gratis SOA-test. Ik kreeg er als toegift nog een co-assistent bij, maar ach, die jongens moeten het ook leren he?

Ik heb nooit zo'n last van schaamte. Alleen vind ik schoenen uit vaak wel genant. Zweetlucht...
quote:mamalief schreef op 03 augustus 2009 @ 17:11:

[...]

ja, is dat schokkend?

Nee. Doodnormaal. Ik fiets zelfs naakt naar de huisarts.

Scheelt weer tijd.
quote:mamalief schreef op 03 augustus 2009 @ 17:11:

[...]

ja, is dat schokkend?Ehm, nou euhhhh. Jemig.
quote:mamalief schreef op 03 augustus 2009 @ 17:07:

Waarvoor ik ook bij die man kom, altijd moet ik nakend...

Tegenwoordig kleed ik me vast uit in de wachtkamer, scheelt weer duurbetaalde tijd van ome dokter!Daar zal de verzekering wel blij mee zijn!
Regelmatig inwendige echo's gehad voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Niet prettig maar als je het één keer gedaan hebt maakt het niet meer uit wie er in je doos zit te kijken.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik heb altijd hele genante kwalen, vaginale schimmelinfecties, anale kloven die niet willen helen. En ik ben verminderd vruchtbaar dus moest heel regelmatig met de billen bloot bij de gynaecoloog. Vooral de samenlevingstest, waarbij je de avond voor het doktersbezoek sex moet hebben en je niet al te best mag wassen omdat er daarna een kwakje slijm uit je vagina gehaald wordt om te kijken of de zaadjes wel overleven in je slijm is niet om blij van te worden.

Dus bloot bij de dokter vind ik niet leuk, maar last van (valse) schaamte heb ik allang niet meer. Morgen mag ik weer fijn in mijn blote kont op mijn knietjes op de behandeltafel om de dokter naar mijn anus te laten koekeloeren.

Oh ja, mijn verstandskiezen zijn er ook uit, maar daarvoor hoefde ik nou weer niets uit te trekken....
Nou ja zeg, HanZie naakt bij de drogist is doodnormaal en ik bij de dokter is schokkend?

Tssskkk
Jemig Luna, daar zou ik mezelf echt overheen moeten zetten. Gaat enorm over mijn grenzen heen, flink hoor dat jij dit 'doorstaat'. Als de arts dan slijm weghaalt, vraagt hij/zij dan onderwijl 'en hoe was het gisteravond, zat je boven of onder'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven