nagelpijn
woensdag 11 augustus 2010 om 20:18
Beste lezers,
Naast het probleem splijtende nagels heb ik ook nagelpijn!
Nagelpijn krijg ik na het afhalen van mijn nagellak.
Als ik dan enige uren geen nagellak meer op heb dan krijg ik nagelpijn. Het voelt alsof men met een hamer op mijn nagels geslagen heeft.
Zodra ik weer een laagje aanbreng gaat het over.
Herken je dit?
Wie heeft hier een antwoord op?
Naast het probleem splijtende nagels heb ik ook nagelpijn!
Nagelpijn krijg ik na het afhalen van mijn nagellak.
Als ik dan enige uren geen nagellak meer op heb dan krijg ik nagelpijn. Het voelt alsof men met een hamer op mijn nagels geslagen heeft.
Zodra ik weer een laagje aanbreng gaat het over.
Herken je dit?
Wie heeft hier een antwoord op?

woensdag 11 augustus 2010 om 20:55
Psygisch??... nee natuurlijk niet. haha
Nee het is een serieus probleem.
Nee nagels knippen en vijlen doen niet zeer.
Ja mijn nagelriemen zijn gezond.
geen aceton meer gebruiken?..Wat dan? remover zonder aceton?
Nagelverharder gebruik ik heel soms. Ik heb het ook als ik alleen nagellak heb gebruikt. Wel 2 lagen. Ik haal de nagellak eraf en dan is het alsof het een reactie is omdat er een laag af is, de druk eraf is(?).Tja moeilijk te omschrijven dus.
Soms heb ik niet meteen tijd om nagellak op te doen maar de pijn helpt je eraan te herinneren dat je dat zo snel mogeleijk moet doen. Zodra ik weer nagellak op doe is het over.
Nee het is een serieus probleem.
Nee nagels knippen en vijlen doen niet zeer.
Ja mijn nagelriemen zijn gezond.
geen aceton meer gebruiken?..Wat dan? remover zonder aceton?
Nagelverharder gebruik ik heel soms. Ik heb het ook als ik alleen nagellak heb gebruikt. Wel 2 lagen. Ik haal de nagellak eraf en dan is het alsof het een reactie is omdat er een laag af is, de druk eraf is(?).Tja moeilijk te omschrijven dus.
Soms heb ik niet meteen tijd om nagellak op te doen maar de pijn helpt je eraan te herinneren dat je dat zo snel mogeleijk moet doen. Zodra ik weer nagellak op doe is het over.
woensdag 11 augustus 2010 om 21:10
Misschien moet je juist afwennen aan nagellak..! Nagellak zorgt er namelijk ook voor dat je nagels minder zuurstof krijgen.
En ja, remover zonder aceton is zeer slim. Aceton droogt je nagels namelijk uit. Misschien kan het zijn dat die droogte dan tijdelijk opgevangen wordt door een nieuw laagje nagellak? Maar dan zit je dus wel in een vicieuze cirkel die alleen maar erger wordt.
En ja, remover zonder aceton is zeer slim. Aceton droogt je nagels namelijk uit. Misschien kan het zijn dat die droogte dan tijdelijk opgevangen wordt door een nieuw laagje nagellak? Maar dan zit je dus wel in een vicieuze cirkel die alleen maar erger wordt.
woensdag 11 augustus 2010 om 21:53