Gezondheid alle pijlers

nagelpijn

11-08-2010 20:18 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Naast het probleem splijtende nagels heb ik ook nagelpijn!

Nagelpijn krijg ik na het afhalen van mijn nagellak.

Als ik dan enige uren geen nagellak meer op heb dan krijg ik nagelpijn. Het voelt alsof men met een hamer op mijn nagels geslagen heeft.

Zodra ik weer een laagje aanbreng gaat het over.

Herken je dit?

Wie heeft hier een antwoord op?
Is het niet psychisch?
Heb je al andere nagellak remover geprobeerd?
Ja, ik herken dit. Een oplossing heb ik niet: behalve nagels weer opnieuw lakken
quote:viva1973 schreef op 11 augustus 2010 @ 20:19:

Is het niet psychisch?

haha! je lijkt wel een huisarts.

hm... sorry, nee zegt me niets nagel pijn. Maar psychisch? dat lijkt mij een verlegenheidsdiagnose...
Nagelverharder geeft vaak nagelpijn. Zeker de extra strong versies van herome ed.

Als je geen nagelverharder gebruikt, probeer eens een andere basecoat (zit vaak nagelverharder in) te gebruiken.
Zijn je nagelriemen wel gezond? Anders zou ik daar zeker eens op googlen!
anoniem_106435 wijzigde dit bericht op 11-08-2010 20:32
Reden: information overload
% gewijzigd
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord,doen nagels knippen en vijlen ook zeer?
Geen aceton meer gebruiken.
Psygisch??... nee natuurlijk niet. haha

Nee het is een serieus probleem.

Nee nagels knippen en vijlen doen niet zeer.

Ja mijn nagelriemen zijn gezond.

geen aceton meer gebruiken?..Wat dan? remover zonder aceton?

Nagelverharder gebruik ik heel soms. Ik heb het ook als ik alleen nagellak heb gebruikt. Wel 2 lagen. Ik haal de nagellak eraf en dan is het alsof het een reactie is omdat er een laag af is, de druk eraf is(?).Tja moeilijk te omschrijven dus.

Soms heb ik niet meteen tijd om nagellak op te doen maar de pijn helpt je eraan te herinneren dat je dat zo snel mogeleijk moet doen. Zodra ik weer nagellak op doe is het over.
Misschien moet je juist afwennen aan nagellak..! Nagellak zorgt er namelijk ook voor dat je nagels minder zuurstof krijgen.

En ja, remover zonder aceton is zeer slim. Aceton droogt je nagels namelijk uit. Misschien kan het zijn dat die droogte dan tijdelijk opgevangen wordt door een nieuw laagje nagellak? Maar dan zit je dus wel in een vicieuze cirkel die alleen maar erger wordt.
aceton kan er ook voor zorgen inderdaad, er zijn genoeg removers zonder (die van etos os goed bv)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven