Gezondheid alle pijlers

napijn trekken tand

28-11-2014 23:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb gisteren een tand laten trekken. hoelang heb ik nog napijn?
rrfd
Van mijn verstandskies had ik twee dagen last, maar ik kreeg er ook griep van. Bij een andere kies was het de dag daarna over.
....
Ook hier komen dezelfde antwoorden als bij hoe pijnlijk is een verdoving: de ene heeft er meer last van dan de ander.
quote:mater_matuta schreef op 28 november 2014 @ 23:18:

Van mijn verstandskies had ik twee dagen last, maar ik kreeg er ook griep van. Bij een andere kies was het de dag daarna over.Je kreeg griep van je verstandskies?
Ik heb zelden napijn van het trekken, maar wel meer dan een week last van de verdovingsplek. Maar dat zijn gewoon dingen in het leven waar je even doorheen moet en even een beetje flink over moet zijn. Tenzij je zwaar ziek wordt ervan, dan moet je je melden bij de tandarts.
Je moet natuurlijk eerst even een update geven over hoe het ging met de verdoving na je andere topics. Of heb je het zonder gedaan?
Ik heb in het verleden een paar keer een verstandskies laten trekken. Bij beiden heb ik een paar dagen hoofdpijn gehad. Het tandvlees zelf is daar enigszins pijnlijk, maar dat geneest snel, en de pijn verdwijnt dan ook.

Een keer heb ik een niet doorgekomen verstandskies eruit laten snijden. Het moest worden gehecht en ik had ongeveer een week pijn. Dat genas ook weer, en toen verdween de pijn ook.

Ik ben dus geneigd om te denken: naarmate de wond van het trekken geneest, verdwijnt evenredig daarmee ook de pijn.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven