Gezondheid alle pijlers

Natuurarts

04-12-2012 15:30 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al enkele jaren last van een trage schildklier. Desondanks kan ik wel zonder al teveel moeite zwanger worden, en heb ik intussen 2 zoons. Mijn jongste is 5 maanden geleden geboren. Nu heb ik me vorige week weer laten prikken voor de controle van mijn schildklier. Waar deze in mijn zwangerschap de hele tijd rond de 1,7/2 zat, is deze nu 4,7. Niet schrikbarend, maar de ha wil wel dat ik over 4 weken weer laat prikken. Als hij niet zakt of nog trager gaat lopen krijg ik extra thyrax.

Nu heb ik onlangs de tip gekregen om eens bij een natuurarts langs te gaan. Ik sta daar wel voor open evenals voor acupunctuur. Ik ben opzoek naar ervaringen? Ik heb namelijk nog nooit zoiets gedaan..
Waarom wacht je niet af wat de behandeling doet?
Ga in therapie!
Ik heb wel goede verhalen over appelazijn gehoord: Appelazijn val je er van af?
Occam's razor
Huh Debora?
@ debora, ik begrijp t niet

@ dubiootje, ik loop al jaren met die klier te klooien. Eerst liep veel te snel, toen weer tye langzaam, en toen een tijdje stabiel. Iedere keer is het een pilletje eraf en een pilletje erbij. Wil gewoon eens kijken of andere dingen misschien het positief kunnen beinvloeden. Mijn collega had ook een trage schildklier en die is er nu vamaf. Nu ben ik vrij sceptisch, maar baat t niet dan schaadt t vast ook niet. Ik blijf trouwens ook gewoon onder behandeling bij de huisarts, ik zie het niet als een vervanging van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven