netelroos
maandag 10 september 2012 om 18:33
dinsdag 21 januari 2014 om 03:04
Ik denk dat ik zelf werkelijk álles geprobeerd heb! Alle goedbedoelde adviezen werkten gewoon niet. Wat al zoal? Ik heb menthol talkpoeder gebruikt, huidolie van Knepp met teunisbloem, sudocrème, Gel met menthol, echinaforce crème van Vogel, VSM Cardiflor crème, Cardiflor zalf, gestopt met bepaalde producten, minder alcohol, geen noten meer, etc etc. NIETS HIELP! Tot ik écht gek werd en mijn hele onder- en bovenbeen vol met netelroos zaten en de jeuk en het brandende gevoel echt alleen nog maar weg gingen als ik me helemaal kapot krabde. Dit kon zo niet langer. Ik eiste een oplossing van mijn huisarts. Hij heeft me een tube 30mg Triamcinolon-acetonidecrème voorgeschreven, gewoon via ziekenfonds, dus alles vergoed. Ik heb deze van het merk Mylan. Dit is de creme: http://www.mylan.nl/uploa ... qzwTmoQgJ7ob1aQ/79630.pdf
En wat denk je? Binnen 2 dagen compleet weg! Serieus... Om de week smeer ik nog een beetje en dan blijft het ook echt weg. Om de lelijke en droge plekken weer egaal te krijgen op mijn benen gebruik ik nu de "Beauty Oil" van het kruidvat. Die is niet vettig, betaalbaar en heerlijk zacht voor de geïrriteerde plekken. Maar daarvoor zouden meer producten kunnen werken. Ik ben met de Triamcinolon-acetonidecreme in ieder geval voor het éérst écht geholpen! Misschien dat anderen er ook baat bij hebben? En ik eet weer nootjes met een biertje erbij! Win-win-situatie...succes allemaal!
En wat denk je? Binnen 2 dagen compleet weg! Serieus... Om de week smeer ik nog een beetje en dan blijft het ook echt weg. Om de lelijke en droge plekken weer egaal te krijgen op mijn benen gebruik ik nu de "Beauty Oil" van het kruidvat. Die is niet vettig, betaalbaar en heerlijk zacht voor de geïrriteerde plekken. Maar daarvoor zouden meer producten kunnen werken. Ik ben met de Triamcinolon-acetonidecreme in ieder geval voor het éérst écht geholpen! Misschien dat anderen er ook baat bij hebben? En ik eet weer nootjes met een biertje erbij! Win-win-situatie...succes allemaal!