Nierbekkenontsteking
vrijdag 2 september 2016 om 09:01
Bijna twee weken geleden heb ik vijf dagen in het ziekenhuis gelegen met een heftige nierbekkenontsteking. Drie dagen koorts boven de 40 graden, dus was er even goed ziek van.
Maar nu ben ik nog steeds niet de oude, ik ben blij dat het lukt om mijn kinderen zelf naar school te brengen en te halen, eten te koken en dan houd het wel weer op voor die dag.
Meer mensen ervaring met herstel na de tijd? Hoe lang kan dit duren? Ik slik geen ab meer en maandag voor controle naar de uroloog.
Is trouwens de tweede keer dat ik er zo ziek van ben, jaren geleden zes dagen in het ziekenhuis gelegen met dit en nog hogere koorts.
Vind het vreselijk dat ik nog steeds niet de oude ben en geen idee wat "normaal" is
Maar nu ben ik nog steeds niet de oude, ik ben blij dat het lukt om mijn kinderen zelf naar school te brengen en te halen, eten te koken en dan houd het wel weer op voor die dag.
Meer mensen ervaring met herstel na de tijd? Hoe lang kan dit duren? Ik slik geen ab meer en maandag voor controle naar de uroloog.
Is trouwens de tweede keer dat ik er zo ziek van ben, jaren geleden zes dagen in het ziekenhuis gelegen met dit en nog hogere koorts.
Vind het vreselijk dat ik nog steeds niet de oude ben en geen idee wat "normaal" is
vrijdag 2 september 2016 om 10:13
Jaren geleden heb ik bijna een week in het ziekenhuis gelegen met nierbekkenontsteking. Man, wat een pijn.
Toen nog 2 week thuis geweest en daarna weer volledig aan het werk gegaan. Ik dacht ook dat dat weer moest kunnen. Wat is mij dat toen vies tegen gevallen. Ik was nog uitgeput en heb het behoorlijk onderschat.
Na een week of 6 werken was mijn vakantie, pas toen ben ik langzaam de oude geworden. Dus ja, het duurt een poos. De uroloog zei ook dat het een fikse aan slag op het lichaam is. Sterkte en neem de tijd!
Toen nog 2 week thuis geweest en daarna weer volledig aan het werk gegaan. Ik dacht ook dat dat weer moest kunnen. Wat is mij dat toen vies tegen gevallen. Ik was nog uitgeput en heb het behoorlijk onderschat.
Na een week of 6 werken was mijn vakantie, pas toen ben ik langzaam de oude geworden. Dus ja, het duurt een poos. De uroloog zei ook dat het een fikse aan slag op het lichaam is. Sterkte en neem de tijd!
vrijdag 2 september 2016 om 11:10
vrijdag 2 september 2016 om 11:19
Ben bang van wel. Of in ieder geval je werk rustig opbouwen ipv zoals ik meteen weer volledig aan de bak. Ik was zelfstandige en dacht dat het maar 'moest'. Gunde mijzelf niet langer de tijd. Klanten hadden braaf gewacht, erg lief, maar voor mij betekende dat extra drukte. Kan ook zijn dat dat mij zolang genekt heeft. Dus wil je weer gaan werken, doe het dan in ieder geval rustig aan.
vrijdag 2 september 2016 om 11:22
Ja dat moet sowieso opgebouwd worden, ik werk in het speciaal onderwijs en kan daar niet op halve kracht staan, daar moet ik volledig kunnen staan. Momenteel vrij heftige groep dus moet me echt goed voelen. Ga dan eerst therapeutisch met een paar uurtjes beginnen, maar nu de komende twee weken eerst nog volledig thuis en zorgen dat ik voor mijn eigen kinderen fatsoenlijk kan zorgen
vrijdag 2 september 2016 om 11:54
Dank je, ik heb 14 jaar geleden ook zes dagen er gelegen, zelfs nog op de medium care met 42 graden koorts toen, heb toen ook wel lang bij huis gelopen maar kreeg toen ook voor drie maanden ab mee. Nu heb ik dat niet gehad dus had stiekem gehoopt dat ik me nu sneller de oude zou voelen. Maar helaas...........