Gezondheid alle pijlers

Niet aangeboren hersenletsel (nah)

25-09-2009 20:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn hier ook mensen die nah hebben? En zo ja, hoe ga jij daarmee om en heb je veel (last van) beperkingen?

Groetjes
Hallo,

Heb (gelukkig) zelf geen nah, of er niet mee te maken, maar laatst wel een reportage er over gehoord op radio 1.

Probeer nu de link te geven, daar is het terug te luisteren. Misschien heb je er iets aan of herken je je erin.

groeten famke

http://www.avro.nl/tv/media-archief/?pr ... MFA2FsbA==
famke76 wijzigde dit bericht op 25-09-2009 20:42
Reden: typfout
% gewijzigd
tsja.....
oh je moet op pagina 2 kijken, rechter colom, bijna onderaan.
tsja.....
Oke thnx!!!
Oke thnx!!!
Hé Burritosaus, hoe was je uitstapje? (ik snap nu gelijk om meer van de achtergrond van dat topic)

Wil je ons vertellen wat voor beperkingen je bedoelt?
anoniem_91477 wijzigde dit bericht op 17-03-2012 17:07
Reden: xxx
% gewijzigd
Dank je wel dat je je verhaal hier hebt neergezet. Wilde niet te nieuwschierig overkomen (maar was het wel) en vragen waarom je het wilde weten.

Heftig zeg. Snap ook heel goed dat je niet of heel moeilijk kunt accepteren dat je nu je beperkingen heb.

Sterkte!
tsja.....
Ik ben nu druk met iets anders maar ik kom graag terug, want ik had vroeger een goede vriendin met NAH. Ook na een coma en met jouw positieve instelling. En ik wil daar best met je over praten als je dat leuk vindt.
Graag!
hi

Jammer dat er niet meer mensen met NAH op het forum zijn, ik heb geen NAH maar mijn zoontje wel. Hij is 4 dus ik denk niet dat je daar wat aan hebt. Maar ik merk wel dat hij heel erg positief is en alles probeert te doen wat hij hoort te doen op die leeftijd. Helaas wilt hij alleen niet fietsen,wat juist geweldige fysio zou zijn voor zijn benen Maar ja ik kan niet alles willen, hij is al verder dan men had verwacht 10 maanden geleden.

Ik vind het heel erg goed dat je een "normaal" leven wilt hebben en niet je hele leven omgooit maar aanpast op je NAH. Zo hoort het!

Groetjes Maaike
Hallo!

ik heb ook geen NAH maar mijn man wel. Bijna zes jaar geleden heeft hij een ongeluk gehad en de "beperkingen" die jij opschrijft heeft hij ook allemaal. Dat plus dat hij echt geen twee dingen tegelijk kan doen, Kunnen heel veel mannen niet maar bij hem is het heel extreem. Voorbeeld: pas geleden had ik bloemen op mijn werk gekregen en toen ik daarmee thuiskwam zei ik: "kijk ik heb bloemen gekregen wil jij even een vaas uit de schuur pakken?"

fout dus want: teveel info in 1 zin! Moet het dus zo zeggen: "in de schuur staat een vaas, wil jij die even pakken?"

Maar goed wij hebben al een heel traject achter de rug en nu, zes jaar verder, kan ik zeggen dat het heel goed gaat. De "man met wie ik getrouwd was" zal het nooit meer worden maar met relatief kleine aanpassingen is er prima mee te leven!
Als je op NAH googeld dan vind je wel sites met ook een speciaal forum. met allerlei lotgenoten dus!

maar die zal je vast wel gevonden hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven