Gezondheid alle pijlers

Niet geslapen, hoe overleef ik een dagje Efteling vandaag

18-05-2023 05:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er een nachtje plafondstaren op zitten (2 uurtjes geslapen, van 02.00 uur al wakker). Ik vertek over een paar uur met de kinderen naar de Efteling, geen idee hoe ik dit ga overleven. Verder slapen lukt echt niet, zit met een soort adrenaline gevoel. Ik weet dat ik tegen 12 uur wel een grote klop van de slaap ga krijgen waar ik niet tegen kan vechten.
We krijgen een lift (heen en weer) van iemand die vandaag toevallig die kant op moet, dus ik hoef gelukkig niet te rijden.
Ik ben trouwens ook geen koffiedrinker, krijg er hartkloppingen van.

Hoe kom ik deze dag door? De kinderen kijken er hard naar uit. Dag wisselen is geen optie helaas.
Help!
Thyme schreef:
26-05-2023 14:13
Kan het niet zijn dat het gedeeltelijk tussen je oren zit? Dat je minder dan acht uur geslapen hebt en dus al verwacht dat je lichamelijke klachten krijgt?
Bij wie of bedoel je algemeen
Geen idee ik ben geen dokter is alleen wat ik zelf ervaar en ziek zijn
Is ook per persoon verschillend de ene krijgt bijv griep en is er doodziek van een ander gaat fluitend doorheen
Net als slecht slapen de ene kan makkelijk een nacht niet tot weining slapen een anders heeft 8 uur nodig.
Ik moet mij zelfs soms ziek melden. Op werk omdat ik er ziek van ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap dat je je niet zo lekker kan voelen na nacht minder goed slapen maar je kan er geen griep van krijgen zo snel. Het kan natuurlijk wel dat je weerstand minder is en je bevattelijker bent voor virussen maar dat gaat niet zo snel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauweelf41 schreef:
26-05-2023 16:15
Bij wie of bedoel je algemeen
Geen idee ik ben geen dokter is alleen wat ik zelf ervaar en ziek zijn
Is ook per persoon verschillend de ene krijgt bijv griep en is er doodziek van een ander gaat fluitend doorheen
Net als slecht slapen de ene kan makkelijk een nacht niet tot weining slapen een anders heeft 8 uur nodig.
Ik moet mij zelfs soms ziek melden. Op werk omdat ik er ziek van ben
Nou, die belabberdheid die je de volgende dag voelt, is geen griep natuurlijk.
We're not doing this because it's easy. We're doing this because we thought it was easy.
Mia schreef:
26-05-2023 19:53
Nou, die belabberdheid die je de volgende dag voelt, is geen griep natuurlijk.
Nee oke klopt maar je weerstand is wel lager ,en daar kun je sneller griep krijgen

Buiten dat is iedereen anders en somige mensen waaronder ik worden al ziek van 1 nachtje niet slapen ,
Maar ziek zijn is ook een gevoel en dat kan ook iedereen anders ervaren. ,vind het gewoon jammer dat mensen meteen zo doen alsof to overdrijft ze vroeg gewoon tips om de dag door te komen ,
Blauweelf41 schreef:
26-05-2023 20:59
Nee oke klopt maar je weerstand is wel lager ,en daar kun je sneller griep krijgen

Buiten dat is iedereen anders en somige mensen waaronder ik worden al ziek van 1 nachtje niet slapen ,
Maar ziek zijn is ook een gevoel en dat kan ook iedereen anders ervaren. ,vind het gewoon jammer dat mensen meteen zo doen alsof to overdrijft ze vroeg gewoon tips om de dag door te komen ,
Ik heb dat gevoel van ziekheid (zonder griep) altijd als ik gezwommen heb. En dan ook echt een week lang. Daarom vermijd ik het mooi, net zoals een nacht niet slapen :biggrin:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven