Gezondheid alle pijlers

Niet meer slapen door Nuvaring??

19-03-2013 13:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik gebruik sinds een week de nuvaring en heb nu al twee nachten bijna niet geslapen, zonder dat ik echt hiervoor een aanleiding kan bedenken. Ik ben ook veel emotioneler dan voor het gebruik. Wie herkent dit?

Hiervoor heb ik de mirenaspiraal gebruikt en dat was een groot drama, voor de pil gold hetzelfde. Helse buikpijn, depressief, weken achterelkaar ongesteld. Ondertussen begin ik er een beetje klaar mee te worden ...
Lijkt erop dat je niet goed reageert op de hormonen.

Al eens een koperspiraal overwogen?
Wel eens aan gedacht, maar het woord 'spiraal' is voor mij echt nu nog een no-go..ik geef die ring drie maanden en als het dan niet beter is kap ik er weer mee en neem ik die spiraal maar eens in overweging..
Ik ken iemand die zo heftig op de nuvaring reageerde dat haar man haar al na 4 uur verzocht dat ding er uit te halen. De bui was direct over.
quote:newkitten schreef op 19 maart 2013 @ 14:21:

Ik ken iemand die zo heftig op de nuvaring reageerde dat haar man haar al na 4 uur verzocht dat ding er uit te halen. De bui was direct over.

Vervelend voor haar dat het zo extreem was, maar het klinkt zo grappig...
Ik had dat met de prikpil. Man, deed geen oog meer dicht en als ik dan sliep had ik hele rare dromen waardoor ik meteen weer wakker schrok. Leek wel een lijk na 3 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven