Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Hele opluchting Yellow, dat je weer water hebt!
Alle reacties Link kopieren
Haai. Hier hagelt het als een gek, word nog kouder ook dus hopelijk geen sneeuw volgende week :/

Hier gaat het niet geweldig, nog steeds niet, maar goed gesprek gehad woensdag en vandaag gewerkt. Morgen gaan we bowlen met de groep hier, heb er zin in maar denk ook dat het veel gaat worden.

Pijn is te doen, maar merk wel dat ik bepaalde dingen niet meer goed kan als ik werk..

Veel sterkte en een :hug: iedereen, mijn medicatie zit er in, warme melk ook, nu maar slapen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Water! :cheer2: :cheer2:
Jij ook sterkte Kohaku :hug:
Mooi dat het gesprek goed was Kohaku!
Sterkte :hug:
Fijn Kohaku!
Jeetje Lise wat (*&& van je broertje. Ik snap dat het contact (voorlopig) van de baan is.

Ik zat vanavond flink in de stress.
Ik had al een lange dag gehad, was wat eerder gaan werken omdat ik op tijd langs de garage wilde voor mijn auto. Ik had vanmorgen nog even gebeld voor zekerheid, om er zeker van te zijn dat ik een leenauto kreeg. Die kreeg ik inderdaad, maar ik kon pas beter na 18u komen omdat leenauto's altijd voor die tijd terug moeten zijn.
Goed, iets na 18u met mijn moeder daar naartoe gereden. Leenauto stond al klaar, prima. Heel ander type auto dan dat ik gewend ben.
En dat was wennen. Echt heel erg wennen. Deze auto is veel gevoeliger dan mijn eigen auto. Er gingen wat dingen mis waardoor ik helemaal in de stress schoot. Ik was al moe, had een lange dag en drukke week achter de rug. Mijn schouders en nek doen zeer. Ik wilde nog iets met mijn moeder bespreken maar ik heb dat maar even voor me uitgeschoven.
Morgen laatste schooldag en daarna godzijdank mijn auto weer ophalen. Morgenavond naar de bios, hopelijk even fijne afleiding.
YellowLemon schreef:
17-01-2019 13:06
Ik ben altijd bang dat als ze eenmaal fibromyalgie echt aan kunnen tonen en/of ze hebben er medicijnen voor gevonden dat blijkt dat ik dus een van de patiënten ben met een foute diagnose omdat ze geen echte test hebben op dit moment.

En dat typ ik terwijl ik helemaal in de kreukels lig. :rofl: Ik heb nog nooit zo graag recht willen zitten. Mijn ruggenwervel voelt net een wokkel van het op mijn zij liggen en dan draaien om te drinken enzo.

Dat heb ik dus net zo! Juist omdat een een 'containerbegrip' is, is de kans groot dat bij test ineens blijkt dat de oorzaak onder patiënten toch weer verschilt. :hug:
Later is nu
Verder zie k dat er een hoop geschreven is. Verder even geen tijd om bij tel lezen.

Sterkte iedereen vandaag :sun:
Later is nu
Lomp van je broertje, en begrijpelijk hoe je reageert. Niet om hem te verdedigen, maar een poging jou er wat vrede mee te geven: zijn reactie is vrij normaal. Mijn vrouw werkt haar hele leven met zeer ernstig gehandicapte kinderen, en een van de lastigste dingen voor haar is lang geweest de totale ontkenning door de ouders. Het is echt meer regel dan uitzondering dat ouders het gewoon niet kunnen accepteren. Laat staan de iets verdere familie. Zo zitten mensen kennelijk in elkaar.

Wat ik maar zeggen wil, je broertje is misschien wel lomp, maar niet lomper dan de meeste mensen. Schrale troost ben ik bang, maar misschien helpt het iets.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Goedemorgen
Slechte nacht gehad.
Nu zo werken. Ik zie er tegenop een beetje. Eergisteren zó veel pijn gehad...
En ik moet snel nasr buiten want er zit een laag ijs op mijn auto.
Blegj. Als ik ergens een hekel aan heb is het 's morgens vroeg ruiten krabben in de kou.

Sterkte iedereen vandaag maar weer!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lise1985 schreef:
17-01-2019 17:19
Zo zien zij het ook.

Om even een ander voorbeeld te geven. Ik ben jaren geleden geopereerd aan een blindedarmontsteking. Mijn broertje heeft toen bij de buren verkondigd dat ik helemaal geen blindedarmontsteking had maar me gewoon aanstelde.
:O

Jouw broertje is controlearts bij het UWV? :whistle: :bonk:
Later is nu
JollyRider schreef:
18-01-2019 06:54
Lomp van je broertje, en begrijpelijk hoe je reageert. Niet om hem te verdedigen, maar een poging jou er wat vrede mee te geven: zijn reactie is vrij normaal. Mijn vrouw werkt haar hele leven met zeer ernstig gehandicapte kinderen, en een van de lastigste dingen voor haar is lang geweest de totale ontkenning door de ouders. Het is echt meer regel dan uitzondering dat ouders het gewoon niet kunnen accepteren. Laat staan de iets verdere familie. Zo zitten mensen kennelijk in elkaar.

Wat ik maar zeggen wil, je broertje is misschien wel lomp, maar niet lomper dan de meeste mensen. Schrale troost ben ik bang, maar misschien helpt het iets.
In het geval van mijn broertje ligt dat anders. Maar in het geval van mijn ouders heb je helemaal gelijk.
Vannacht echt heel raar gedroomd, geen idee hoe ik daar nou weer bij kwam.

Verder heb ik de laatste dagen meer rugpijn en mijn been lijkt wat meer mee te gaan doen. Ik vrees dat de zenuwblokkade niet effectief genoeg is.
Verder moet ik van de anesthesioloog de Tramadol gaan afbouwen in de komende maand. Daar zie ik nog wel even tegenop.
Hm, ok, zo gelezen is je broertje gewoon gek :)
(Dead Kennedys)
Dreamer schreef:
18-01-2019 10:17
:O

Jouw broertje is controlearts bij het UWV? :whistle: :bonk:
Hij zou er, vanuit het UWV bezien dan, wel goed in zijn :rofl:
Even kijken of ik nog kort kan reageren:

Lise, wat een opmerking weer van je broertje. :nope: Wel jammer, want een broer/zus kan zo leuk zijn. :redrose:

Nartjie, je weet mijn naam. Als je er hallo voorzet heb je mijn wordfeud naam. Kijk maar of je zin hebt. Ik speel met heel veel mensen, dus soms kan het wat langer duren voordat ik een woord leg. Soms gaat het ook heel snel, dan blijven mensen maar leggen en kom ik er niet vanaf :hihi:

Sterkte vandaag Lientje! Balen dat er weer een student gestopt is :( Misschien toch (maar weer eens) duidelijk maken bij je leidinggevende dat vervanging belangrijk is, omdat jij écht niet meer kunt werken en het toch vaak op jou neerkomt.

Succes met het huis, Doro

Wij hebben verder samenlevingscontract en testament. Contract vooral ook voor het huis en testament om ervoor te zorgen dat 1. voordat er kinderen waren onze eigendommen naar elkaar vervielen en er niet ineens schoonfamilie een half huis op kon eisen bij mij, mocht man overlijden. 2. na de kinderen zodat we wel in ons huis kunnen blijven wonen, zonder dat kinderen hun kindsdeel opeisen, mocht er één van ons twee overlijden. Geen idee meer wat waarvoor specifiek belangrijk was, want dat is inmiddels 23 jaar terug allemaal geregeld.

Verder heb ik altijd flessen water in huis staan, voor het geval we ineens geen water meer hebben. Werd ooit geadviseerd met een overheidsspotje. Man vind het onzin, maar ik heb de afgelopen 4 jaar een paar keer zonder water gezeten. En dan zou ik geen thee kunnen maken @( Voor de wc zou ik uiteindelijk wel emmers water uit de vijver gaan halen, als het lang duurde. :proud:
Verder staat er buiten ook altijd een gieter onder de regenpijp. Eigenlijk wil ik daar weer een regenwaterton, maar dat komt er maar niet van. We hebben een kapotte achterin de tuin staan. Die zal ook wel vol zitten, bedenk ik nu.

En gelukkig heb ik als kruik van die pittenzakken.

Het lijkt erop dat m'n achillespees meer op gaat spelen. Daar baal ik van, want ik heb juist wel zin in een lekkere wandeling. Steeds meer.
Later is nu
JollyRider schreef:
18-01-2019 10:21
Hm, ok, zo gelezen is je broertje gewoon gek :)
Veel te verwend door mijn ouders. Hij denkt dat de hele wereld om hem draait. En om zijn vrouw.
lise1985 schreef:
18-01-2019 10:45
Veel te verwend door mijn ouders. Hij denkt dat de hele wereld om hem draait. En om zijn vrouw.
Verwennen levert zelden echt leuke mensen op heb ik de indruk. Daarom beul ik mijn kinderen af, worden ze leuker van :proud:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-01-2019 10:47
Verwennen levert zelden echt leuke mensen op heb ik de indruk. Daarom beul ik mijn kinderen af, worden ze leuker van :proud:
Bij gebrek aan ouders die dat deden, beulde ik mezelf maar af :biggrin:
lise1985 schreef:
18-01-2019 10:49
Bij gebrek aan ouders die dat deden, beulde ik mezelf maar af :biggrin:
En zie eens hoe leuk je geworden bent ;)
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-01-2019 10:53
En zie eens hoe leuk je geworden bent ;)
Vraag dat maar niet aan mijn schoonzusje :rofl:
:proud:
(Dead Kennedys)
Ik vind je leuk. En helaas voor schoonzusjes, maar ik heb altijd gelijk. Altijd.
(Dead Kennedys)
Dreamer schreef:
18-01-2019 10:28

Lise, wat een opmerking weer van je broertje. :nope: Wel jammer, want een broer/zus kan zo leuk zijn. :redrose:
Ja, soms mis ik het ook wel. En ik zie er ook wel tegenop wat er gaat gebeuren als mijn ouders echt oud worden en hulp nodig hebben. Of overlijden en de boel moet geregeld worden. Dat gaat dikke ellende worden.
@dreamer, die achillespees blijft maar opspelen he. Kunnen ze daar verder helemaal niks aan doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven