Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Ojee Lise, Jouw broer is wel heel bot naar jou toe. Kan me goed voorstellen dat je hem voorlopig weer genoeg hebt gezien.

Wij hebben jaren geleden in Nederland een samenlevingscontract en testament laten maken alleen geldt het hier niet.
Sowieso is het hier een ramp als je niet getrouwd bent dingen voor elkaar te krijgen als bv een en/of rekening.
Hopeloos ouderwets.
Eigenlijk moeten we hier alles opnieuw op schrift laten stellen.
Je moet zelfs bij de gemeente vooraf aangeven of je begraven of gecremeerd wilt worden. Ook nog niet gedaan...
Hij zei het niet zo bot hoor, maar hij kan zich echt niet voorstellen dat iemand anders dan zijn eigen vrouw, toevallig ernstiger ziek is. Naja, lang verhaal.

Op financieel vlak hebben er met hem ook andere zaken gespeeld en mede daarom wil ik nu gewoon echt vastleggen wie wat krijgt van mij.
Alle reacties Link kopieren
Erft je man niet gewoon Lise, als jullie getrouwd zijn?

Hoor net dat er weer een van de studenten mee stopt. Gaat lekker. Kunnen we dus weer extra gaan werken tot er eventuele nieuwelingen zijn ingewerkt.
Pff. Zo geen zin in.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Even klagen. Ik heb last van mijn lijf. Ik 'negeer' dat dan een paar dagen en nu ben ik er wel weer klaar mee. Elke stap doet het wel ergens pijn. Grrrrr.

Dat echt alles pijn doet heb ik gelukkig niet altijd. Zelfs mijn oefeningen en andere 'trucjes' helpen niet. Vanavond nog maar een warme douche. En de komende dagen rustig aan.

Ik heb het ook wel druk gehad, voor mijn doen. Wellicht is dit een signaal van mijn lijf die mij terug fluit.
lientje69 schreef:
17-01-2019 15:36
Probeer uitstel van de termijn te vragen anders Doro.
Zó herkenbaar dit. Exact hetzelfde gebeurde ons het afgelopen jaar.
Dank voor de tip! We overwegen het. Maar ik vrees dat iedereen (lees: de hypotheekverstrekker) in de relax-stand schiet zodra ze weten dat er extra tijd is. Dus we doen het nu nog even niet.

Het doet me goed te horen dat het bij jullie en Lise hetzelfde ging. Ik hoor het ook uit mijn omgeving. Een vriendin van me vertelde over iemand die al 6 maanden (!) bezig is nu. Dat lijkt me pure horror.
lise1985 schreef:
17-01-2019 15:54
Hij vindt zijn vrouw de zieligste persoon op aarde (is ze ook, maar niet in de zin die hij bedoelt ;-) )
:rofl:

Sorry. Het is natuurlijk helemaal niet leuk. Maar dat omschreef je te grappig.

Ik heb altijd een hekel aan mensen die leed willen vergelijken. Het vált nu eenmaal niet te vergelijken. Anderzijds is de grootste jankerd in mijn ogen ook weer niet altijd het meest zielig.
Sterkte Gele Suikerspin! :hug:
Doro75 schreef:
17-01-2019 17:13
:rofl:

Sorry. Het is natuurlijk helemaal niet leuk. Maar dat omschreef je te grappig.

Ik heb altijd een hekel aan mensen die leed willen vergelijken. Het vált nu eenmaal niet te vergelijken. Anderzijds is de grootste jankerd in mijn ogen ook weer niet altijd het meest zielig.
Nou inderdaad, zeg. Het lijkt wel een wedstrijd wie het meest zielig is.
Vergeetmenietje1980 schreef:
17-01-2019 17:15
Nou inderdaad, zeg. Het lijkt wel een wedstrijd wie het meest zielig is.
Zo zien zij het ook.

Om even een ander voorbeeld te geven. Ik ben jaren geleden geopereerd aan een blindedarmontsteking. Mijn broertje heeft toen bij de buren verkondigd dat ik helemaal geen blindedarmontsteking had maar me gewoon aanstelde.
lientje69 schreef:
17-01-2019 16:55
Erft je man niet gewoon Lise, als jullie getrouwd zijn?

Hoor net dat er weer een van de studenten mee stopt. Gaat lekker. Kunnen we dus weer extra gaan werken tot er eventuele nieuwelingen zijn ingewerkt.
Pff. Zo geen zin in.
Daar zijn de meningen hier over verdeeld. Maar omdat we op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn, erft hij in principe alleen het gezamenlijke deel, en dus niet mijn privé vermogen en bezittingen.
Doro75 schreef:
17-01-2019 17:07
Dank voor de tip! We overwegen het. Maar ik vrees dat iedereen (lees: de hypotheekverstrekker) in de relax-stand schiet zodra ze weten dat er extra tijd is. Dus we doen het nu nog even niet.

Het doet me goed te horen dat het bij jullie en Lise hetzelfde ging. Ik hoor het ook uit mijn omgeving. Een vriendin van me vertelde over iemand die al 6 maanden (!) bezig is nu. Dat lijkt me pure horror.
Wij zijn bijna 5 maanden bezig geweest. Op een gegeven moment gingen we er bovenop zitten. Mailen . Bellen. Elke dag. Soms meerdere keren. Ze werden helemaal gek van ons. Het hielp wel uiteindelijk.
Maar op het nippertje.
Om vier uur werd de goedkeuring gegeven op de laatste dag dat we nog kans maakten. Een derde verlenging kregen we niet nl. Man. Wat een stress was dat...
Lientje ik kan ook geluk hebben? :rofl:

De waterleiding buiten is lek, dus ik kan mijn kruik niet eens meer vullen met warm water.

Misschien moet ik maar een fles wijn open trekken vanavond. :facepalm:
Zit je dan nu helemaal zonďer water Yellow?
Kan je nog wat opwarmen in een pannetje voor de kruik anders? Dat je water in een emmer bij de buren leent?
lientje69 schreef:
17-01-2019 17:28
Zit je dan nu helemaal zonďer water Yellow?
Kan je nog wat opwarmen in een pannetje voor de kruik anders? Dat je water in een emmer bij de buren leent?
De hele straat zit zonder. En mijn eigen buren zijn ook niet thuis. En ik ben ook een dommie. Ik heb verbaasd staan kijken hoe het laatste pisstraaltje uit de kraan beneden liep. Toen ben ik naar boven gelopen, heb ik daar de kraan open gedaan, heb ik daar staan kijken alsof ik water zag branden.

Ik zou wel een emmer buiten kunnen zetten. Die is over 1 uur wel vol als het blijft regenen. :rofl:

Een tijd terug heb ik zelf een lekkage ontdekt hier om te hoek. Ik kwam thuis met mijn maatschappelijk werkster, en we zagen allemaal water tussen de stoeptegels uitschuimen. Dat heb ik toen gemeld. En blijkbaar hebben ze toen nog een lek ontdekt waar ze nu mee bezig zijn..? Zo werd het verteld tenminste aan de telefoon, dat er laatst een lek ontstaan was, oh hai, ja dat weet ik! :proud:
O okee. Hele straat. Tsja.
Ach
Regenwater opwarmen dan maar
Voor een kruik is dat niet zo erg lijkt me
Maar ik geloof niet dat die emmer zo gauw vol is. Je kunt het proberen?
Flesen water wordt ook weer zo prijzig
Maar nood breekt wet. Dus als het echt niet anders kan?
lientje69 schreef:
17-01-2019 17:45
O okee. Hele straat. Tsja.
Ach
Regenwater opwarmen dan maar
Voor een kruik is dat niet zo erg lijkt me
Maar ik geloof niet dat die emmer zo gauw vol is. Je kunt het proberen?
Flesen water wordt ook weer zo prijzig
Maar nood breekt wet. Dus als het echt niet anders kan?
Wat zou er gebeuren als ik bubbeltjes Spa met een smaakje opwarm? :clown:
Lientje volgens mij zit jij op word feud. Heb mij daar net aangemeld. Onder de naam nartjie. Dus gewoon mijn naam van hier
nartjie schreef:
17-01-2019 17:55
Lientje volgens mij zit jij op word feud. Heb mij daar net aangemeld. Onder de naam nartjie. Dus gewoon mijn naam van hier
Klopt
Zal ik je uitnodigen voor een spelletje?
Oke
Sterkte suikerspin
nartjie schreef:
17-01-2019 18:45
Oke
Gedaan
lientje69 schreef:
17-01-2019 17:20
Wij zijn bijna 5 maanden bezig geweest. Op een gegeven moment gingen we er bovenop zitten. Mailen . Bellen. Elke dag. Soms meerdere keren. Ze werden helemaal gek van ons. Het hielp wel uiteindelijk.
Maar op het nippertje.
Om vier uur werd de goedkeuring gegeven op de laatste dag dat we nog kans maakten. Een derde verlenging kregen we niet nl. Man. Wat een stress was dat...
o_o

Oh. My. Goodness..! Dat méén je niet! Ik zit er al vanaf het begin achteraan en sinds oud en nieuw echt bovenop. Vond dat het bij ons al lang duurde, haha! :lol:

Ik zal niet meer klagen.
YellowLemon schreef:
17-01-2019 17:49
Wat zou er gebeuren als ik bubbeltjes Spa met een smaakje opwarm? :clown:
Zou je naar een buurtsuper kunnen voor wat flessen water?
Doro75 schreef:
17-01-2019 19:10
o_o

Oh. My. Goodness..! Dat méén je niet! Ik zit er al vanaf het begin achteraan en sinds oud en nieuw echt bovenop. Vond dat het bij ons al lang duurde, haha! :lol:

Ik zal niet meer klagen.
Bij ons duurde het drie maanden. De bank wilde allerlei formulieren hebben en onze werkgevers begrepen er niet zoveel van. Uiteindelijk heeft onze hypotheekadviseur gewoon telkens rechtstreeks met de werkgevers gecommuniceerd. Scheelde ons weer stress en ergernis.
Doro75 schreef:
17-01-2019 19:12
Zou je naar een buurtsuper kunnen voor wat flessen water?
De kraan doet het weer sinds 10 voor 8! Ik had gister wel nog een stukje gefietst naar de winkel maar ik was een puffende pinguïn dus dat zag ik even niet zitten vanavond want het doet alleen maar meer zeer vandaag. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven