Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
zaterdag 23 februari 2019 om 19:04

zaterdag 23 februari 2019 om 19:41
Hema heeft idd oom lekkere handdoeken ja.
Heb er twee jasr terug nog een paar gewonnen via de postcodeloterij.
Ik had er extra gekocht omdat man ook wat mee naar Texel had toen. Maar nu in Zeeland hoeft dat niet want hij zit geheel verzorgd in een hotelappartement.
Nu heb ik er dus teveel voor in mijn kast eigenlijk.
Of mijn kast is te klein, dat kan ook natuurlijk
Heb er twee jasr terug nog een paar gewonnen via de postcodeloterij.
Ik had er extra gekocht omdat man ook wat mee naar Texel had toen. Maar nu in Zeeland hoeft dat niet want hij zit geheel verzorgd in een hotelappartement.
Nu heb ik er dus teveel voor in mijn kast eigenlijk.
Of mijn kast is te klein, dat kan ook natuurlijk

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 23 februari 2019 om 20:08
Haha altijd problemen met de kast he Lientje 
Hema vind ik ook een fijne winkel. Toen ik op mezelf ging wonen, heb ik daar ook best wat dingen gekocht, waaronder pannen. Kostte wel wat, maar heb er nog dagelijks plezier van en ik ben inmiddels 5 jaar verder (waar blijft de tijd!?).
Groot gelijk dat je vanavond niks meer doet Lientje.

Hema vind ik ook een fijne winkel. Toen ik op mezelf ging wonen, heb ik daar ook best wat dingen gekocht, waaronder pannen. Kostte wel wat, maar heb er nog dagelijks plezier van en ik ben inmiddels 5 jaar verder (waar blijft de tijd!?).
Groot gelijk dat je vanavond niks meer doet Lientje.

zaterdag 23 februari 2019 om 21:02
Ik kan die gymschoenen niet meer vinden, Lientje, die zo lekker liepen. En eigenlijk lopen alle schoenen die onder een jurk passen niet echt lekker bij mij.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt erop dat m'n achillespees iets beter wordt. Ik had gelijk al het idee om morgen te gaan wandelen met fototoestel om de nek, dat doet dit weer met me. Toch maar beter de fiets pakken
Druk geweest dus weer, Lientje
Lukt Parijs wel met krukken, Lise?
Ik heb een aantal handdoeken ook al zo'n 25 jaar. Of misschien zelfs langer, want zo lang ben ik al uit huis, natuurlijk. Nu ze weer in de droger gaan zijn ze ook allemaal wel weer zacht.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt erop dat m'n achillespees iets beter wordt. Ik had gelijk al het idee om morgen te gaan wandelen met fototoestel om de nek, dat doet dit weer met me. Toch maar beter de fiets pakken

Druk geweest dus weer, Lientje
Lukt Parijs wel met krukken, Lise?
Ik heb een aantal handdoeken ook al zo'n 25 jaar. Of misschien zelfs langer, want zo lang ben ik al uit huis, natuurlijk. Nu ze weer in de droger gaan zijn ze ook allemaal wel weer zacht.

Later is nu

zaterdag 23 februari 2019 om 22:18
Wou ik toch even kwijt.
Baby(1 van de chins) zat net op een boomstam naar mij te kijken, dus ik riep hey Baby, koppie op standje verbaasd, keek steeds om zich heen om te kijken wie hem riep, toen keek hij weer naar mij, ik zei hé hé, het is vrouwtje je weet wel, je zit altijd op vrouwtjes hand. Blijkbaar boeide het niet, want meneer ging ongeïnteresseerd weg. Nou Ja.
Toch wel een kleine smile in deze roet zwarte tijd
Baby(1 van de chins) zat net op een boomstam naar mij te kijken, dus ik riep hey Baby, koppie op standje verbaasd, keek steeds om zich heen om te kijken wie hem riep, toen keek hij weer naar mij, ik zei hé hé, het is vrouwtje je weet wel, je zit altijd op vrouwtjes hand. Blijkbaar boeide het niet, want meneer ging ongeïnteresseerd weg. Nou Ja.
Toch wel een kleine smile in deze roet zwarte tijd

zondag 24 februari 2019 om 10:35
Ik denk dat het ook lastig is om een stad te bezoeken en niet over je grenzen te gaan, Lise. Je wilt er toch écht even uit en bezuurt het daarna. Zoals ik beter niet zoveel had kunnen lopen in Porto, waardoor m'n achillespees wat langer doet over herstel. Grote kans trouwens dat ik dat zo weer zou doen, want aan Porto heb ik alleen maar heerlijke herinneringen.
EN goedemorgen
Ik denk dat ik zometeen wat in de tuin ga doen. Vanmorgen vroor het nog, toen ik met de hond ging wandelen, maar de zon scheen al wel volop.
EN goedemorgen

Ik denk dat ik zometeen wat in de tuin ga doen. Vanmorgen vroor het nog, toen ik met de hond ging wandelen, maar de zon scheen al wel volop.
Later is nu

zondag 24 februari 2019 om 12:20
Wat ik een fijne tip vind, sinds ik ziek ben, per fiets een stad bekijken. En vaak hebben ze zelfs elektronische fietsen. Fietsen scheelt mij veel energie ten opzichte van wandelen.
Een gezond iemand gaat ook wel iets over zijn grens tijdens een stedentrip.
Ik ben laatst ook naar een stad geweest. En niet alles hoeven zien, gewoon genieten en ook rust pakken hebben mij geholpen.
Ben de week er na wel thuis erg moe geweest.
Een gezond iemand gaat ook wel iets over zijn grens tijdens een stedentrip.
Ik ben laatst ook naar een stad geweest. En niet alles hoeven zien, gewoon genieten en ook rust pakken hebben mij geholpen.
Ben de week er na wel thuis erg moe geweest.

zondag 24 februari 2019 om 13:10
Goedemiddag allemaal.
Ik ben naar het bos geweest vanmorgen.
Voor het eerst sinds maanden weer hardgelopen. Kleiner rondje dan gewoonlijk maar het viel me niet helemaal tegen. Al zal ik morgen wel spierpijn hebben.
Nu moet ik nodig weer hier in huis aan de slag. Het konijnenhok moet verschoond en er liggen stapels was dat de kasten in moet, maar ik kan me er nog niet erg toe zetten.
Ik ben naar het bos geweest vanmorgen.
Voor het eerst sinds maanden weer hardgelopen. Kleiner rondje dan gewoonlijk maar het viel me niet helemaal tegen. Al zal ik morgen wel spierpijn hebben.
Nu moet ik nodig weer hier in huis aan de slag. Het konijnenhok moet verschoond en er liggen stapels was dat de kasten in moet, maar ik kan me er nog niet erg toe zetten.

zondag 24 februari 2019 om 14:19
Lekker he de zon. Ik voel me psychisch net een ander mens. Vrijdag is mn maatschappelijk werkster geweest. Ik ben daarna nog in het centrum geweest voor de eerste moestuinzaadjes, en bij de apotheek. Gisteren ben ik met Regenboog op bezoek geweest bij een vriendin.Dreamer schreef: ↑24-02-2019 10:35Ik denk dat het ook lastig is om een stad te bezoeken en niet over je grenzen te gaan, Lise. Je wilt er toch écht even uit en bezuurt het daarna. Zoals ik beter niet zoveel had kunnen lopen in Porto, waardoor m'n achillespees wat langer doet over herstel. Grote kans trouwens dat ik dat zo weer zou doen, want aan Porto heb ik alleen maar heerlijke herinneringen.
EN goedemorgen![]()
Wel stom, met de auto doe je er 20 minuten over en met de bus 1 uur. Ik was alleen echt helemaal op, kapot moe, we gingen om half 8 naar huis maar ik had eigenlijk tot later willen blijven. Heb op de terugweg op Regenboog geleund.
En nu voel ik me alsof ik een kater heb zonder de alcohol waas in mijn hoofd.
30 maart heb ik een concert gepland in Amsterdam Afas en de dag ervoor of er na zouden we uit gaan in Amsterdam. Ik begin er huiverig voor te worden..

zondag 24 februari 2019 om 14:24
Dat is ook echt mijn probleem, dat ik het gewoon toch doe.Dreamer schreef: ↑24-02-2019 10:35Ik denk dat het ook lastig is om een stad te bezoeken en niet over je grenzen te gaan, Lise. Je wilt er toch écht even uit en bezuurt het daarna. Zoals ik beter niet zoveel had kunnen lopen in Porto, waardoor m'n achillespees wat langer doet over herstel. Grote kans trouwens dat ik dat zo weer zou doen, want aan Porto heb ik alleen maar heerlijke herinneringen.
De md vond dat ik geen extra pijnstilling mocht nemen om zodoende de grenzen te bewaken. Ik vind echter dat extra pijnstilling wel moet kunnen.
Ze vroeg laatst ook of ik had willen schaatsen.
Mijn antwoord vond ze ook niet zo leuk...
Het stomme is dat ik er alleen maar mezelf mee heb.
zondag 24 februari 2019 om 15:11
Ik mis mijn man, gek genoeg.
Ondanks dat hij altijd zeer nadrukkelijk aanwezig is en vaak wrijving heeft met de kinderen, ben ik nu zelf een beetje " ontheemd " lijkt het wel.
Vind het heerlijk alles gewoon te kunnen doen wat ik wil en lekker mijn eigen gangetje te gaan, maar het is toch vreemd. Kan mijn draai niet echt vinden, het moet weer erg wennen.
Ondanks dat hij altijd zeer nadrukkelijk aanwezig is en vaak wrijving heeft met de kinderen, ben ik nu zelf een beetje " ontheemd " lijkt het wel.
Vind het heerlijk alles gewoon te kunnen doen wat ik wil en lekker mijn eigen gangetje te gaan, maar het is toch vreemd. Kan mijn draai niet echt vinden, het moet weer erg wennen.

zondag 24 februari 2019 om 15:18
Ben et ook even buiten geweest, even blokje om de huizenblok. Vond het toen genoeg want kreg paniekaanval, zo ineens uit het niets. En zit nu te bibberen en te janken op de bank. Kan ook geen troost vinden bij de chins, ze willen slapen. Denk dat ik toch maar de stoute schoenen aantrek en even bel met bereikbaarheidsdienst. Dit gaat niet zo langer