Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik baal daar stevig van van die pijn. Morgen werken, wellicht ook wat ongelukkig gepland dit uitje, maar Ja, donderdag heb ik al een ziekenhuisdagje met dochter én moeder en vriendin kan ook niet altijd.
En ik werk natuurlijk ook nog 2 dagen dus je moet wat.
Wordt even een struggle deze week denk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik ben tot nader bericht weg. Sorry voor de cryptische omschrijving maar je weet maar nooit wie hier mee leest.
Nartjie, fijn dat je het laat weten. Veel sterkte! En hopelijk kom je hier weer terug als je zin hebt.
Sterkte nartjie!
Ik denk aan Je!
Sterkte Nartjie! Hopelijk zien we je snel terug. Ik geniet altijd van de avonturen van je chins :)
Tot ziens, Nartjie!
In mijn vrijwilligerswerk ben ik o.a. betrokken bij iets dat voor een aantal kinderen een groot feest zou moeten worden. Gisteravond bericht dat de moeder van een van die kinderen kortgeleden zelfmoord heeft gepleegd. Dan sta je toch behoorlijk met je bek vol tanden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
27-02-2019 07:26
In mijn vrijwilligerswerk ben ik o.a. betrokken bij iets dat voor een aantal kinderen een groot feest zou moeten worden. Gisteravond bericht dat de moeder van een van die kinderen kortgeleden zelfmoord heeft gepleegd. Dan sta je toch behoorlijk met je bek vol tanden.
Wat vreselijk Jolly. Snap dat je niet weet hoe te reageren.
lientje69 schreef:
27-02-2019 07:31
Wat vreselijk Jolly. Snap dat je niet weet hoe te reageren.
Het drama is voor dat gezin en ik heb er natuurlijk alleen maar zijdelings mee te maken, maar het kwam hard binnen. Ik kan hier helaas niet de hele context uitleggen, maar in positie is zacht gezegd erg lastig. Ik vind het zo onbevattelijk treurig voor dat kind en ik kan werkelijk niets goeds doen. Wel veel fouts, het is zo kwetsbaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
OH wat verdrietig Jolly. En moeilijk.
Later is nu
En sterkte Nartjie. Zorg goed voor jezelf :redrose:

Lientje, ook sterkte vandaag.
Later is nu
JollyRider schreef:
27-02-2019 07:33
Het drama is voor dat gezin en ik heb er natuurlijk alleen maar zijdelings mee te maken, maar het kwam hard binnen. Ik kan hier helaas niet de hele context uitleggen, maar in positie is zacht gezegd erg lastig. Ik vind het zo onbevattelijk treurig voor dat kind en ik kan werkelijk niets goeds doen. Wel veel fouts, het is zo kwetsbaar
Zoiets is echt een drama voor alle betrokkenen, ik wens je veel wijsheid.
Sterkte Jolly. Het is zeker geen makkelijke positie om in te verkeren. Wat een verdriet voor dat kind...
Jeetje wat vreselijk Jolly..
Sterkte Nartjie.

Verschrikkelijk, Jolly. Wat kun je je dan toch machteloos voelen.
Heel veel sterkte Nartjie.

Wat heftig Jolly. Ik vind het altijd zo onvoorstelbaar.

Succes met werken Lientje, ondanks je pijn.
En goedemorgen allemaal,

We voelen ons hier weer iets beter, man is weer aan het werk, ik heb nog even uitgeslapen. Gisteravond vergadering waar ik wel heen ben geweest, dat resulteert nu in meer pijn.

Ik wil eigenlijk wel weer wat actiever worden, maar met dit lijf gaat dat blijkbaar nog niet lukken.
Misschien vanmiddag dan maar met laptop in de tuin wat lente opsnuiven.
Oh Bohh wat een naar nieuws Jolly.

Ik heb het gevoel dat ik dadelijk uit mijn ballon spring. Morgen komt mijn maatschappelijk werkster weer. Maar ik heb het gevoel dat als ik nog lang mijn beste beentje voor moet zetten voor disrespect van zo ongeveer de hele medische wereld en goed wil van de gemeente alsof ik altijd maar iets te bewijzen heb dat ik echt. Echt leip ga.
Ik hoop dat jullie ook een beetje van het weer genieten.
Het is zo heerlijk buiten, je hoort en ziet al veel vogels, er vliegt een citroenvlinder rond. En vooral rust, het is zo stil hier.
YellowLemon schreef:
27-02-2019 13:55
Oh Bohh wat een naar nieuws Jolly.

Ik heb het gevoel dat ik dadelijk uit mijn ballon spring. Morgen komt mijn maatschappelijk werkster weer. Maar ik heb het gevoel dat als ik nog lang mijn beste beentje voor moet zetten voor disrespect van zo ongeveer de hele medische wereld en goed wil van de gemeente alsof ik altijd maar iets te bewijzen heb dat ik echt. Echt leip ga.
Yellow: :hug:
Kun je niet even buiten zitten, met je ogen dicht in de zon? Even alles vergeten.
Sterkte Yellow, ik begrijp je gevoel wel :hug:

Ik voel me nog steeds niet top na dit weekend en ik loop weer tegen wat dingen aan.

Zo ben ik maandag benader door een bedrijf naar wie ik een verplichte sollicitatie had gestuurd met het verzoek contact op te nemen omdat ze mijn sollicitatie interessant vinden. Nu moet ik dus weer gaan uitleggen waarom ik gesolliciteerd heb en waarom ze me dus niet moeten aannemen.

Verder is het UWV er toch achter gekomen dat ze eerst formeel de WW definitief moeten toekennen voordat ze een gesprek kunnen plannen.

En mijn ex-werkgever heeft nog steeds de jaaropgaaf niet gestuurd, dat moet voor 1 maart. Ik vermoed dat ik daar dus ook achterheen zal moeten.
Lise: wat een gedoe weer.
Elke keer overal achteraan moeten en dan die zinloze sollicitatieprocedure.
Regeltjes, regeltjes.
Sterkte!
cesium24 schreef:
27-02-2019 13:57
Yellow: :hug:
Kun je niet even buiten zitten, met je ogen dicht in de zon? Even alles vergeten.
Ik heb net alles even eruit geappt naar mijn maatschappelijk werkster.. En mn pillen genomen. #drugsarebad tot de dokter ze voorschrijft. Ik heb een speciale mand kunnen aanschaffen.

En toen werd er aangebeld.. Ik was eigenlijk vet chagrijnig. Maar er stond iemand aan de deur die mensen zocht om te collecteren voor de Nierstichting in september. Dat kan ik! Heb me aangemeld. En inderdaad, wat een zon kwam er naar binnen. Hij staat nu nog op de voordeur. Ik heb een hemelse voorgevel, dadelijk schijnt hij precies naar binnen op de bank..

Ik ben in mn verf gedoken de laatste dagen ter afleiding.. het maakt alleen veel troep. En ik leef in een slechte romantische comedy. Regenboog had heel lief een roos voor me weg gezet in een vaas voor hij ging werken. En in was het op staan aan het uitstellen. Heb de vaas om horen gaan door de katten, maar die was leeg in mijn beleving. Kop onder het kussen Hehe.. al mijn geschilderd van de laatste dagen doorweekt, vloer doorweekt, tot aan de bank aan toe.

Take a kitty! It’s fun! Hij ligt nu te rollen in de zon. :cat:

https://imgur.com/gallery/oKoKFKi
Vrolijke kunstwerken, Yellow! Leuk dat je het deelt, ik word er vrolijk van!

Waar heb je die spray verf vandaan? Dat lijkt mij ook leuk om te doen.
cesium24 schreef:
27-02-2019 13:55
Ik hoop dat jullie ook een beetje van het weer genieten.
Het is zo heerlijk buiten, je hoort en ziet al veel vogels, er vliegt een citroenvlinder rond. En vooral rust, het is zo stil hier.
Ik ben nu met laptop naar buiten verhuist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven