Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
maandag 25 februari 2019 om 15:30
Succes!lientje69 schreef: ↑25-02-2019 13:07Meerdere zelfs. Zowel papieren als op een stickie. En op de computer zelf.
Afijn. Na twee uur worstelen is het gelukt.
Ik weet nog niet precies wat ik gedaan heb (downloaden ging wel goed, maar de administratie toevoegen aan het nieuwe programma wilde niet erg), maar alles werkt.
Een groot nadeel, ze hebben de nieuwe versie zó veranderd, dat ik me lek zoek naar allerlei voor de hand liggende functies, en ik vind hem erg onoverzichtelijk geworden eerlijk gezegd.
Het is dat vanaf juni de oude versie niet meer werkt, anders was ik daar lekker in blijven werken, die was een stuk duidelijker.
Helaas werkte het mailen vanuit mijn boekhoudprogramma niet meer, waardoor ik genoodzaakt was de nieuwe versie te downloaden, in de hoop dat het mailen van de facturen rechtstreeks vanuit het programma weer gaat lukken. Dat ga ik de komende dagen ondervinden . als ik de factuur van man digitaal moet verzenden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

maandag 25 februari 2019 om 22:27
Mijn buitenactiviteit werd een fietstochtje naar de orthodontist (jawel, ik heb een beugel).
De rest van de dag verliep rommelig. Dus de zorgvuldig gemaakte planning kon ik wel vergeten. Ik heb wel kunnen rusten, maar niet genoeg. Nu te veel pijn om te kunnen slapen, maar ik ga zo toch maar eens een poging wagen.
Slaap lekker iedereen!
De rest van de dag verliep rommelig. Dus de zorgvuldig gemaakte planning kon ik wel vergeten. Ik heb wel kunnen rusten, maar niet genoeg. Nu te veel pijn om te kunnen slapen, maar ik ga zo toch maar eens een poging wagen.
Slaap lekker iedereen!
maandag 25 februari 2019 om 22:50

maandag 25 februari 2019 om 23:01
Jawel. Alleen blijf ik rugpijn houden en daar kunnen ze niets tegen doen verder. De arts hoopt dat ik zonder tramadol ga kunnen na de derde poging, terwijl ik die juist neem voor mijn rugpijn.

maandag 25 februari 2019 om 23:59

dinsdag 26 februari 2019 om 00:01
Tx! Net op de valreep boodschappen besteld bij Appie.
Jullie zijn wel laat terug zeg

dinsdag 26 februari 2019 om 00:03
Balen Lientje. Zit in hetzelfde schuitje. Altijd leuk om ‘vroeger’ voorbij te zien komen op tv!

dinsdag 26 februari 2019 om 00:06

dinsdag 26 februari 2019 om 09:27
Lekker uitgeslapen vanmorgen en nu me klaarmaken voor een dagje weg.
Man zit nog tot donderdag in Zeeland en zou verkassen naar een andere plek aan de kust.
Maar dat werk is weer uitgesteld dus hij gaat nu waarschijnlijk toch weer naar een eiland, te weten Ameland.
Hij is steeds liedjes aan het zingen, de Zeeuwse kust, zoutelande, aan het goudgele strand van Ameland, ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug ( die optie kwam ook nog voorbij)
Afijn, we zien wel. Hij heeft gisteren nog naar me gezwaaid, er hangt een webcam met live beelden, ik kan hem via een site zo volgen.
Zó grappig.
Man zit nog tot donderdag in Zeeland en zou verkassen naar een andere plek aan de kust.
Maar dat werk is weer uitgesteld dus hij gaat nu waarschijnlijk toch weer naar een eiland, te weten Ameland.
Hij is steeds liedjes aan het zingen, de Zeeuwse kust, zoutelande, aan het goudgele strand van Ameland, ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug ( die optie kwam ook nog voorbij)

Afijn, we zien wel. Hij heeft gisteren nog naar me gezwaaid, er hangt een webcam met live beelden, ik kan hem via een site zo volgen.

Zó grappig.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 26 februari 2019 om 09:50
Moge!
Ik had een giga dip na het dagje dierentuin zaterdag maar ik voel me nu gelukkig wel iets beter.
Lig nog lekker in bed, moet om 1 uur pas beginnen ivm vergadering vanavond op mn werk.
Straks nog was ophangen en boodschappen doen.
Ik had een giga dip na het dagje dierentuin zaterdag maar ik voel me nu gelukkig wel iets beter.
Lig nog lekker in bed, moet om 1 uur pas beginnen ivm vergadering vanavond op mn werk.
Straks nog was ophangen en boodschappen doen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

dinsdag 26 februari 2019 om 10:32
Goedemorgen,
Ik ben weer een beetje bijgeslapen en voel me ook weer wat beter. Ruim een kilo afgevallen en nog steeds geen trek in eten, maar de koffie smaakt weer best. Dat is meestal een goed teken bij mij
Man is ook maar thuisgebleven, werkt vanuit huis nu.
Het heeft er behoorlijk ingehakt bij ons allebei.
Ik ben weer een beetje bijgeslapen en voel me ook weer wat beter. Ruim een kilo afgevallen en nog steeds geen trek in eten, maar de koffie smaakt weer best. Dat is meestal een goed teken bij mij

Man is ook maar thuisgebleven, werkt vanuit huis nu.
Het heeft er behoorlijk ingehakt bij ons allebei.

dinsdag 26 februari 2019 om 11:22
Fijn dat het bij jullie weer wat beter gaat, Lise. Ik ben op vakantie ook een keer goed ziek geweest van het eten.
Ik ben net bij de fysio geweest. Verteld over mijn klachten, en ook over mijn werk. Ze heeft geadviseerd om steunzolen aan te laten meten, omdat dat misschien toch verlichting kan geven. Ze merkte ook op dat ik licht naar rechts 'hang', maar dat komt dus door de scoliose.
Einde van de week ga ik weer naar haar toe, dan gaan we kijken voor oefeningen. Kijken hoe dat gaat.
Vanmiddag naar de arbo-arts. Ben benieuwd.. Kijken hoe hij er over denkt. Bij de fysio is wel eea duidelijk geworden voor me, ook wat werk betreft.
Ik ben net bij de fysio geweest. Verteld over mijn klachten, en ook over mijn werk. Ze heeft geadviseerd om steunzolen aan te laten meten, omdat dat misschien toch verlichting kan geven. Ze merkte ook op dat ik licht naar rechts 'hang', maar dat komt dus door de scoliose.
Einde van de week ga ik weer naar haar toe, dan gaan we kijken voor oefeningen. Kijken hoe dat gaat.
Vanmiddag naar de arbo-arts. Ben benieuwd.. Kijken hoe hij er over denkt. Bij de fysio is wel eea duidelijk geworden voor me, ook wat werk betreft.