Gezondheid alle pijlers

nog steeds ongesteld?

01-05-2010 12:19 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan de pil en deze week had ik mijn stopweek. Ik ben gewoon maandag ongesteld geworden, zoals altijd. Normaal heb ik ongeveer 3 dagen helderrood bloed en daarna nog 2 dagen donkerbruine afscheiding. Vrijdag is het dus meestal weer gedaan...

Ik had er dus vandaag van af moeten zijn, maar vanmorgen had ik echt enorme buikpijn en kwam ik er achter dat er weer helderrood bloed is. Weet iemand wat dit kan zijn? Gewoon een na-wee van de menstruatie ofzo?

Ik heb dit nog nooit eerder gehad, want ben al paar jaar aan de pil en dus mijn menstruatie is altijd erg regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn als je de pil een keer doorslikt dat je dan wat langer ongesteld bent of je hebt een nawee heb ik ook wel eens gewoon starten met de pil zoals je zou moeten beginnen en anders maandag even contacten met je huisarts
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik had tot voor kort altijd lange bloedingen... bij een colposcopie bleek dat ik een fikse ontsteking in mn baarmoedermond had wat de bloedingen veroorzaakte. Ik had dan ook bloedverlies tijdens de seks, daar hoor ik jou niet over, maar ik dacht ik deel het even...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven