Gezondheid alle pijlers

Nuvaring en niet meer ongesteld

05-04-2013 10:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een klein jaar gebruik ik de nuvaring.

De eerste maand wel wat kleine doorbraakbloedingen gehad, maar verder ook gewoon ongesteld.

Nu sinds 3 maanden wordt ik niet meer ongesteld. De afgelopen 2 maanden heb ik rond mijn stopweek wel wat last gehad van bruin-bloed (waarvan ik op internet lees dat het oud bloed is), maar echt maar minimaal.

Hebben meer mensen hier last van en is dit normaal?

PS: Nee, ik ben niet zwanger (vanmorgen voor de zekerheid toch een test gedaan en die is zo negatief als ie maar wezen kan).
Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg!
Ik heb geen ervaring met de nuvaring maar ik neem idd.

wel aan dat het normaal is/dat het een bijwerking kan zijn. heb het ff gegoogled, en er staat idd. bij dat het een bijwerking kan zijn maar dat als het een paar maanden uitblijft je je dokter moet raadplegen. zou ik dus toch maar ff doen voor de zekerheid...

Ik heb trouwens hetzelfde, alleen dan met de implanon.

Daar kan het iig. een bijwerking zijn. (nu 'gebruik' ik er vaak wat bij, laatst niet. om het zeker te weten ook maar een testje gedaan aangezien ik nu al 5/6 weken niet meer ongesteld ben. wat nogmaals overigens bij de implanon hoort, heerlijk!)
Gebruik het al jaren en nog nooit last van gehad. M'n menstruatie is er wel iets minder van geworden, van 5 naar 4 dagen. Wat je beschrijft kán een van de side effects van Nuvaring zijn. Die kans is wel erg klein. Zou even naar de dokter gaan

Knuf!
Ik gebruik nuvaring ook al jaren, gebeurd bij mij ook wel eens. Ben eerst geminderd zoals kleinevos zegt, en toen was het ineens maar een of twee dagen, en soms niet. Soms ook als mijn nieuwe nuvaring erin zat pas. Heb het ook nagevraagd bij dokter, die had alles nagekeken en was nergens een probleem te bekennen.

Maar als je niet gerust bent, kan je alsnog even naar de dokter gaan
Ik heb volgende week een afspraak bij de dokter, gewoon maar even voor de zekerheid...
Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven