NuvaRing
donderdag 27 december 2012 om 16:06
donderdag 27 december 2012 om 16:20
Acne heb ik geen last van, behalve dan de gebruikelijke pukkel rond de tijd van de maand. Heb wel echt verschrikkelijk heftige reacties op de hormonen. Momént dat die ring eruit is zwabber ik 4 dagen emotioneel rond (boos, huilen, rare dingen doen) tot mijn vloei begint. Daarna ben ik weer "normaal"
Maar inderdaad heerlijke anticonceptie.

Vreemd is niet labiel.
donderdag 27 december 2012 om 16:22
Ik heb de nuvaring ongeveer zes jaar gebruikt en had soms 1 puistje als ik ongesteld moest worden. Nu ik geen anticonceptie gebruik zit vol met puistjes als ik ongesteld word . Ik vond het fijne anticonceptie, geen last van moodswings oid terwijl ik met de pil onuitstaanbaar was. Ik zette in mn telefoon wanneer de ring erin of eruit moest, middels een herinnering. Heel handig!
donderdag 27 december 2012 om 16:22
De een zal wel gevoelig voor bijwerkingen zijn, de ander niet.
Ik heb al jaren de nuvaring en ik heb geen last van bijwerkingen, integendeel zelfs. Korte menstruatie, niet hevig ook, geen kilo aangekomen, geen acne, geen rugpijn, geen hoofdpijn.... nergens last van. Maar zoals ik al zei, dat zal per persoon verschillen.
Ik heb al jaren de nuvaring en ik heb geen last van bijwerkingen, integendeel zelfs. Korte menstruatie, niet hevig ook, geen kilo aangekomen, geen acne, geen rugpijn, geen hoofdpijn.... nergens last van. Maar zoals ik al zei, dat zal per persoon verschillen.
donderdag 27 december 2012 om 17:03

vrijdag 28 december 2012 om 00:57