Gezondheid alle pijlers

OB ipv inlegkruisje... schadelijk?

03-03-2010 07:58 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij vertelde me dat ze ipv inlegkruisjes elke dag een mini ob draagt. Ik vraag me af of dat niet schadelijk is...
Als de viendin van TOzoveel afscheiding heeft, dan lijkt mij een bezoekje aan de huisarts wenselijk. Het kan gewoon een schimmeltje zijn.

Fluconazol slikken, en je bent er van af. (in de meeste gevallen)

Als de vriendin van TO gewoon af en toe kriebel heeft, dan helpt Bioclin multi-gyn actigel.
Ik gebruik iedere dag inlegkruisjes. In het weekend gebruik ik er af en toe geen maar dan kan ik zo'n 2-3x per dag een nieuwe broekje aantrekken omdat het nat is en gaat stinken. Heb dit al sinds ik ongesteld werd. Soms is het zo erg dat ik zelfs savonds m'n inlegkruisje verwissel. Vind het zo irritant maarja minstens 2x per dag een ander broekje aantrekken is ook geen optie en dat voelt gewoon niet prettig. Dan heb ik helemaal het idee dat ik mezelf de hele dag ruik
quote:Keroppi schreef op 13 maart 2010 @ 15:00:

Ik gebruik iedere dag inlegkruisjes. In het weekend gebruik ik er af en toe geen maar dan kan ik zo'n 2-3x per dag een nieuwe broekje aantrekken omdat het nat is en gaat stinken./ Sorry, maar dat klinkt echt niet goed, hoor. Met zulke klachten zou ik toch echt even lans de HA gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven