Gezondheid alle pijlers

Oeps, glas half leeg.

23-03-2012 22:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve forummerts.

Ik heb een beetje te diep in t glaasje gekeken

vanavond. Drukke werkdag gehad. Was mijn huissleutel vergeten. Man op t terras en t witbier

vloeide rijkelijk. Avondeten in de gezelligheid overgeslagen. Morgen geen tijd om uit te slapen weer vroeg werken.

Wat is jullie anti kater tip?

Ik heb al een paracetamol en een glas water op.
Nog meer water en een glas melk
Raam open voor frisse lucht tijdens slapen! Succes morgen .
Nog een glas water...

En dan nog één.
Raam staat standaard open ivm. kat die kattenluikje weigert te snappen.

Melk moet ik eetlijk gezegd niet aan denken. Bah.
Ik zet dan een uur of twee voor ik echt moet opstaan mijn wekker (ook als ik vroeg er uit moet), dan drink ik een glas melk en nog wat water (1a2 glazen) met nog 2 paracetamols en ga weer terug in bed. En goed douchen en tandenpoetsen, liefst nog even gorgelen met mondwater.
Nog meer water. Nog een paracetamol. Geen koffie. Lekker gaan slapen met het raam open en morgen een frisse douche.
Extra water; check.

Melk. Nope. Alleen houdbare voor de pannenkoeken in huis. Heb ook een extra paraceyamol ingenomen.
eet iets gefrituurds of bak 'n paar eieren met spek en vooral heel veel water drinken en slik er gelijk 'n paar ibu's bij
Getsie. Spek blief ik niet. Lig nu op bed met reep

cote d or nootjes. Hoop dat dat ook werkt. Mjammie
Ik heb wel eens ergens gelezen dat fruit en water het effectiefst zijn van allemaal. Succes!
ai zoetigheid, ik snak juist altijd naar iets hartigs als de kamer begint te draaien
Cup-a-soup of een andere bouillon met daarna 3 glazen water. Zorgt ervoor dat je geen hoofdpijn krijgt!
Ik drink het niet (zowel de alcohol, als het anti kater middeltje) maar Taksi is bij mijn drinkende huisgenoten erg populair.
Overgeven. Succes!
Ga slapen!
quote:Pinkelot schreef op 23 maart 2012 @ 23:07:

Overgeven. Succes!
Een banaan eten schijnt goed te werken. Sterkte morgen!
Ik denk dat slapen idd de beste remedie

zal zijn. Weltrusten lieve forummers. Lief zijn

vannacht, geen ruzie maken.
ik zou ook 2 uur voor je op moet de wekker zetten en een paracetamol (of 2) nemen.
Water drinken en 's ochtends een flesje Aquarius leegdrinken, hier werkt vooral de Lemon variant als een tierelier. En een gebakken eitje als ontbijt.

Succes morgen!
Hmmmm.... wat ik dus niet snap is de tip: Paracetamol of Ibuutjes... in combinatie met alcohol.... is een niet al te slimme zet...

Veel water,frisse lucht idd tijdens slapen gaan... en overgeven? de alcohol zit al lang en breed in je bloed... heeft dus geen nut... morgen ook veel water blijven drinken, zijn de afvalstoffen snel weg en het katergevoel is vocht tekort...

Mja,nou,sterkte morgen...
Nog iets eten, en meer water.

Je wekker 1.5 uur te vroeg zetten en 2 paracetamol met nóg een glas water naast je bed zetten.

Zodra je wekker gaat, hup innemen die handen en nog 1.5 uur verder slapen met een raam open.

Sterkte!
quote:Flowerpowerwoman schreef op 23 maart 2012 @ 23:36:

Hmmmm.... wat ik dus niet snap is de tip: Paracetamol of Ibuutjes... in combinatie met alcohol.... is een niet al te slimme zet...

Mja,nou,sterkte morgen...

Ibu idd niet doen. Dat is een NSAID. Slecht voor je maag! Helemaal icm alcohol! Aspirine ook niet doen. Paracetamol kan wel. Niet meer dan een normale dosis natuurlijk.

(en het liefst pas als de alcohol al wat verwerkt is. 's ochtends dus.
http://youtu.be/W00TgwcZqFs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven